Witam wszystkich użytkownikow serdecznie. Jestem nowym szczęśliwym.. posiadaczem sklepu click-shop. Przeczytałem całe forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Czy jest funkcja w programie umożliwiająca odpowiadanie na komentarze pozostawione przez kupujących? jeśli tak to jak ją włączyć? Bardzo dziękuję za pomoc
Z tego co kojarzę to temat się już przewijał, póki co zostaje ci dawać komentarz pod tym z podpisem obsługa sklepu czy coś podobnego
dzięki za odpowiedź. Próbowałem tak jak piszesz ale treść komentarza zlewa się z treści odpowiedzi. nie ma możliwości oddzielenia także kicha. pozdrawiam
@p.brymas na dzień dzisiejszy sugerujemy dodawanie odpowiedzi na komentarze w postaci normalnych wpisów (dodawanych z podpisem "obsługa sklepu" lub coś w ten deseń). Już kiedyś otrzymaliśmy podobną sugestię odnośnie dodawania odpowiedzi do komentarzy publikowanych do wpisów na blogu w sklepie. Ponowiłem zapytanie do kierownika produktu (FEEDBACK-946), tym razem skupiłem się na dodawaniu odpowiedzi do komentarzy/recenzji do produktów w sklepie.
Witam dziękuję za odpowiedź. Czy jest opcja zmiany rodzaju fonta przy dodawanej odpowiedzi na komentarz? Wtedy problem byłby rozwiązany. pozdrawiam
Przesłałem taką sugestię (FEEDBACK-948) do kierownika produktu. Dam znać, jak otrzymam jakiekolwiek informacje z tym związane. edit: Sugestia do wprowadzenia jest taka, aby odpowiadając na komentarz na blogu, recenzję lub ocenę odpowiedź była wcięta pod danym komentarzem - lub w inny sposób odróżniona wizualnie jako odpowiedź, a nie kolejny komentarz.
Niestety nie ma i nie będzie możliwości odpowiadania na komentarze klientów. Jedyna opcja to jak do tej pory, czyli edycja komentarza wraz z odpowiednim dopiskiem. Zamiast tego zachęcamy do korzystania z gotowego rozwiązania do zbierania opinii Trustmate: https://home.pl/sklepy-internetowe/trustmate/