Witam Jestem trochę załamana i muszę poruszyć sprawę na tym forum. Wyliczam: sky-shop redCart shoper selly sklepywww otosklep... i parę innych mogłabym jeszcze wymieniać , ale zrezygnowałam gdyz się chciało już tylko płakać !!! co łączy te platformy e-commers? Otóż mają to, czego nie ma home.pl ... integracje z hurtowniami. Dziś otrzymalam informację od pomocy.home , że nawet IT odpłatnie nie zajmuje się tym, dlaczego? Przeciez to bardzo ważna i wcale nie dziwna częśc e-commers dropshipping. Wymienione platformy oferują to swoim klientom. Dziwie się i płakac mi sie chce autentycznie. Pierwszy raz chyba pomyslałam o zmianie platformy na inną, choć do tej pory byłam naprawdę zadowolona. Proszę o informację kiedy mogę się spodziewać i inni pewnie też, takich usług w home.pl, nie chcę szukać usług na zewnątrz, ale jesli home tego modelu nie wprowadzi to poszukam cóż mam robić pozdrawiam serdecznie
shoper to ma? w jaki sposób realizowane? jakiś dodatkowy moduł czy zewnętrznie przez api. Jeśli ma shoper to raczej nie widzę problemu aby miał Clickshop
tak właśnie! shoper ma i inne mniejsze platforemki też (co gorsza) a ja wybrałam home! i nie chce się teraz tułać po swiecie i szukać pomocy...no więc kiedy mozna się spodziewać, bo rozkręcam właśnie wywiady, ale jestem w stanie poczekać - tylko jak wiele czasu potrzebuje home.pl (nr 1 w Polsce)?... i nie chcę tego pisać z przekąsem tylko z przekonaniem, że jestem w dobrym miejscu - tu gdzie jestem.
aż muszę skołować jakiś dostęp do shopera i zobaczyć jak on ma to rozwiązane, bo tu jest ważna kwestia czy przez wewnętrzny moduł czy przez API. O ile o module to mogą się wypowiadać pracownicy home to przez API już łątwiej to ogarnąć.
Dodam tylko, że ja w kilku przypadkach migrowałem z innych platform do home i nie żałuję, pozbyłem się wielu problemów jakie miałem z innymi platformami.
ja wiem i wcale nie chcę nigdzie odchodzić- dlatego tu się wyżalam. Nie wiem jak ma to rozwiązane shoper, nie wchodziłam tam, ale widzę, że platformy oferują nie ekstra podłączenie tylko mają gotowe podłączenia na taką i taką personalnie hurtownie, hurtownie idą po nazwach. tak ma np redcart, Przekonałam się o tym szukając w necie swojej hurtowni - a tu bach. czy i u nas moze być tak samo?
Pytanie jak skuteczne są te integracje, na poprzedniej platformie sklepu (Nie zajmowałem się tym, więc nazwy nie podam) panował straszny burdel po przeprowadzeniu integracji, jakieś 10000 zduplikowanych artykułow, bez zdjęć i opisów, za to z niewłaściwymi cenami etc..
Widziałam sklep zintegrowany z hurtownią i wygladało to nieźle. Zauważyłam, że te rozwiązania są gotowe. tj gotowa hurtownia przygotowana ze swoim systemem do zintegrowania oraz platformy sklepowe wymienione z nazwy które mogą mieć te połączenia. Czyli tematy przerobione są jakby już z gotowymi integrującymi się wtyczkami. Ale! Przecież click shop premium ma tę możliwość połączenia i to jest podkreśloną "lepszością" nad clickshopem więc teoretycznie i praktycznie (WEB API ) sklep jest przygotowany...i nawet już nie chodzi mi o dropshipping bo nie wszystkie hurtownie są do tego przygotowane, ale w mojej branży - biżuteria - znalazłam 10 hurtowni gotowych do zintegrowania, a tylko 1 z nich posiada opcję dropshippingu. Ale w zakupach internetowych, szalenie ważne jest posiadanie aktualnej bazy, która się aktualizuje automatycznie. przesyłki można zorganizwoać i to w mojej branży czasowo nie jest wielkim przestępstwem, gdyż na zamówiony towar czeka się ok 2-3 tygodni. Czakam na TheL-a co mi powie z dużą nadzieją!
Mam pytanie, bo z radością zauważam tą samą branże, czy i jak udało Ci się zintegrować swój sklep z hurtownią. Jakim sposobem i skoro na innych platformach było kiepsko, tzn że na home.pl udało się. Za wszelką cenę chciałabym uniknąc bałaganu, takiego o jakim piszesz oraz interesuje mnie, czy przed integracją należy wykonać kopie zapasową? Napisz proszę jak to u Ciebie wygląda.
Pobieramy pliki XML z hurtowni, ręcznie weryfikujemy co chcemy dodać i za ile, wrzucamy w centrum wymiany danych. Nie ufamy bezpośredniej integracji z hurtowniami z przyczyn wymienionych wyżej, wolimy mieć pełną kontrolę nad tym co wchodzi do sklepu, a co nie. Jak sama wiesz hurtownie jubilerskie często mają na stanie wszystko od prefabrykatów, kamieni, po różne produkty (Różne materiały, próby, etc).
Rozumiem, ja nigdy nie korzystałam z tych opcji, po prostu ręcznie wprowadzam produkty. Mam obawy jak to wszystko będzie wyglądać, czy się nie rozsypie. Czy na poziomie tych prac jest się w stanie samemu to ogarnąć, czy wystarczy skorzystać z pomocy home.pl czy jednak pomoc programisty jest nieodzowna. Będę wdzięczna za odpowiedź
Można samemu to ogarnąć, nie jest to specjalnie skomplikowane, ale chwilę trzeba nad tym spędzić. Dodawanie ręczne też nie jest złe, wolniejsze, ale precyzyjniejsze.