1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Link do śledzenia przesyłek poczty pocztowej

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika Maciek, 20 Listopad 2016.

  1. Maciek

    Maciek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Jak w opcjach dostawy ustawić link do monitoringu przesyłek poczty polskiej?

    Od 3 lat w opcji "Adres śledzenia przesyłki" mam wpisane:

    http://sledzenie.poczta-polska.pl/?numer={tracking_number}

    Dawniej to działało. Teraz nie działa. W miejsce {tracking_number} nie podstawia się numer paczki, tylko w linku pojawia się tekst "{tracking_number}".
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Opiekun produktu potwierdza, że wszystko działa, chyba, że pojawił się problem a Ty zgłaszasz nam go jako pierwszy. Podaj identyfikator sklepu dla którego stwierdzasz błąd i w miarę możliwości jakieś przykładowe zamówienie. Wystawię zgłoszenie lub możesz to zrobić samemu w panelu --> formularz
     
  3. Maciek

    Maciek Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Właściwie za każdym razem gdy zgłaszam, że coś w Click Shop Premium nie działa, to słyszę że na pewno działa tylko może wyjątkowo u mnie nie działa, bo nikt jeszcze czegoś takiego nie zgłaszał. Potem, że zaraz mi to naprawicie, a potem, że faktycznie nikomu nie działa i nie potraficie naprawić, ale przekazaliście do autorów oprogramowania i kiedyś naprawią... Ostatnio przerabiałem to przy okazji problemu z Click Shop Premium na urządzeniach mobilnych - nie wyświetlają się na nich opisy produktów.

    Od wielu lat link w opcjach dostawy mam taki sam: http://sledzenie.poczta-polska.pl/?numer={tracking_number}
    Sprawdziłem w historii wysyłek maili do klientów: do października 2015 link do śledzenia działał prawidłowo,od listopada 2015 już nie działa.

    Przestał działać równocześnie we wszystkich moich sklepach Click Shop Premium, na przykład w sklepie http://iHDMI.pl
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    T/6170333 wystawiłem zgłoszenie, ogólnie pytanie nie jest na forum a do opiekunów produktu więc przekazałem. Jeśli nie uzyskasz odpowiedzi na e-mail, podeślę Ci ją na forum. Sprawdzamy w czym rzecz.

    Co do naszych odpowiedzi: wątki (forum, e-mail, czat, telefon) dot. sklepu są zwykle śledzone przez kilka osób (opiekunowie) i pomijając oczywiste błędy, które można czy to zaobserwować globalnie czy też podczas chociażby prostego przekliku jaki wykonujemy codziennie czy to podczas rozmowy z Klientem czy samemu coś "grzebiąc" istnieją też błędy, których nie widać i które przekazuje nam np. klient. Zaobserwowałeś błąd, potwierdziłem że nikt nie zgłaszał go wcześniej, przekazałem do sprawdzenia. Czy on występuje od dłuższego czasu, to sprawdzimy. I tak jak pisałem wcześniej, opiekunowie produktu pracują non-stop (nie całą dobę ale jednak są) o ile błąd zostanie stwierdzony, zawsze szukamy rozwiązania na szybko (np. ręczne zmodyfikowanie ustawień sklepu, serwera, itp.) tak aby w pierwszej kolejności odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie oraz jednocześnie przekazać problem do autorów i wprowadzić globalną aktualizację.

    Jeśli pierwsza próba (opiekun) nie zadziała, wtedy zostaje nam już tylko działanie programistów, a to wiąże się z procesem zarówno przygotowania rozwiązania jak i jego testów. Niebawem (mamy nadzieję do końca roku) wprowadzić aktualizację oznaczoną jako x.8.2 która będzie furtką do "modułowości" sklepu, a co za tym idzie, osobym schematem aktualizacji silnika sklepu a jego narzędzi (np. integracji). Trudno mi pisać o szczegółach tego, nie mając jeszcze przed sobą finalnego projektu (czas -- zmiany) nie mniej przyszły rok powinien wnieść wiele zmian w procesie rozwoju platformy i jej aktualizacji.

    Czekamy póki co na komentarz do Twojego zgłoszenia.
     
  5. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Podpinam się pod zgłoszenie, sprawdziłam - faktycznie u mnie też od jakiegoś czasu nie działa, tj. w link śledzenia przesyłki (dostawy) wstawiana jest zmienna a nie jej wartość.

    sklep - Magia Zapachów (magia-zapachow.com.pl) zam. np. 2515
     

Poleć forum znajomym