1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Problem z wykonywaniem kopii

Dyskusja w 'Acronis Backup - ochrona i kopia zapasowa' rozpoczęta przez użytkownika WINSERWER, 11 Kwiecień 2017.

  1. WINSERWER

    WINSERWER Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Dzień dobry,

    Piszę tutaj bo niestety formularz kontaktowy chyba nie zdaję egzaminu. Problem ciągnie się od 4 kwietnia. Najpierw zaczęło się od braku możliwości wglądu do kopii zapasowych w chmurze, gdzie po naprawie tego nie można nadal wykonać żadnej kopii zapasowej, choć widać, że wolnych jest 71,5 GB pamięci.
    Podkreślam, że nie mogę wykonać żadnej kopii o nawet najmniejszych rozmiarach, kilku kilkudziesięciu KB czy MB. Piszę bezskutecznie w formularzu kontaktowym do pomocy, ale widać chyba za bardzo nikt się tym nie przejmuje (może dlatego że jest to subskrypcja próbna - gorszy sort ?). Poradzono mi jedynie, żebym usunął katalog OnlineBackup, gdzie już wcześniej odinstalowywałem agenta usuwałem urządzenie i na powrót instalowałem i je dodawałem. Oczywiście nie przyniosło to żadnego rezultatu.

    Niestety nie miałem możliwości przez tą usterkę wykonać jeszcze kilku testów, a usługa próbna kończy się jutro lub pojutrze. Prosiłbym o przedłużenie próbnej subskrypcji o tyle dni o ile usługa nie działa czyli już będzie ponad tydzień.
    Chciałbym przedłużyć subskrypcje, ale dobrze by było żeby jeszcze to wszystko działało ;)..

    Błąd dotyczy przekroczonego limitu miejsca (choć tak jak pisałem niby nie ma nic na backupie a jest napisane, że jest zajęte 28,5 GB a wolnych 71,5 GB).
    Numer sprawy : FEYL-47436-414, HTBK-54397-921.
     
  2. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535
    chwila chwila :D
    a. czy przy usłudze próbnej nie ma mniejszego miejsca?
    b. czy jesteś pewien, że mimo wskazywania mniejszej zajętości przypadkiem nie jest zajętość znacznie większa? Gdzie patrzysz na zajętość?
     
  3. WINSERWER

    WINSERWER Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    A. Przy usłudze próbnej przysługuje 100 GB limitu miejsca.
    B. Na zajętość patrze w zakładce "Kopie zapasowe", załączam zrzut ekranu.
    Oczywiście pokazuje, że coś jest w chmurze, ale na domiar złego jak chce wejść w folder to pokazuje "brak kopii zapasowych" a i usunąć tego pliku.folderu nie sposób.
     

    Załączone pliki:

  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    udało mi się znaleźć numer sprawy: HTBK-54397-921, ale wydaje mi się, że przy pierwszym podanym numerze sprawy (czyli: FEYL-4736-414) brakuje jednego znaku. Proszę podaj poprawny numer sprawy przy pierwszym podanym przez Ciebie przykładzie. Ja ze swojej strony, próbuję już uzyskać więcej informacji na ten temat.
     
  5. WINSERWER

    WINSERWER Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Tak zgadza się, brakuje jednego znaku :

    FEYL-47436-414
    HTBK-54397-921

    Dziękuję za odpowiedź.
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @WINSERWER Przed chwilą otrzymałem informacje, że ważność usługi homebackup została przedłużona z uwagi na zgłoszone niedogodności. Sprawa jest przez nas jeszcze weryfikowana.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @WINSERWER wysłałem do Ciebie wiadomość prywatną z potencjalnym rozwiązaniem zgłoszonego przez Ciebie problemu.
     
  8. WINSERWER

    WINSERWER Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Dzień dobry,

    Wczoraj usunąłem według wskazówek bezpośrednio w chmury niekompletne kopie zapasowe, aczkolwiek minęło kilkanaście godzin od tego zdarzenia i niestety limit miejsca w głównym menu "kopie zapasowe" nadal się nie zaktualizował. Oczywiście tym samym nadal nie można tworzyć kopii zapasowych. Załączam zrzuty ekranu.
     

    Załączone pliki:

  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @WINSERWER dziękuję za informacje, przesłałem informacje zwrotne do producenta aplikacji w ramach otwartego zgłoszenia o numerze (UAT-6980). Proszę jeszcze o cierpliwość, postaram się jak najszybciej uzyskać informacje zwrotne.
     
  10. WINSERWER

    WINSERWER Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Dodatkowo nie wiedzieć czemu backup przestał widzieć zainstalowane klienty 2 x na serwerach, 1 x na komputerze klienckim. W konsoli zarządzania kopiami zapasowymi urządzenia istnieją, są dodane i są widoczne.
     

    Załączone pliki:

    • konsola.jpg
      konsola.jpg
      Rozmiar pliku:
      4,7 KB
      Wyświetleń:
      1 209
  11. WINSERWER

    WINSERWER Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Dzień dobry,

    Niemalże minął już miesiąc od momentu kiedy nie można wykonać kopii.. czy w końcu już coś wiadomo w tym aspekcie ?
    Powiem szczerze, że nie zachęca to ani nie napawa optymizmem..
     
  12. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @WINSERWER obecnie wszystkie kopie zostały usunięte z danego konta homebackup. W tym momencie na kontach nie ma już plików, ale w panelu w dalszym ciągu pokazuje błędną informację o przekroczonej ilości miejsca. Zgłoszenie jest realizowane przez producenta oprogramowania i czekamy na wieści od techników rozwiązujących zgłoszenia związane z oprogramowaniem homebackup.

    Ponowiłem zapytanie w sprawie tego zgłoszenia i postaram się uzyskać informacje na ten temat jak najszybciej.
     
  13. WINSERWER

    WINSERWER Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Czyli prace w toku.. dziękuję za informacje.
    Mam nadzieje, że już po tej awarii nic nie stanie na przeszkodzie i backup będzie działał jak należy.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Miłego dnia.
     
    Mariusz lubi to.
  14. WINSERWER

    WINSERWER Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Dzień dobry,

    Rozumiem, że problem umarł śmiercią naturalną ? Trochę czasu już minęło, a wieści brak..
     
  15. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @WINSERWER informuję, że konto testowe zostało usunięte z uwagi na przekroczenie ważności. Możemy zaproponować założenie kolejnego konta testowego w celu sprawdzenia czy wskazany błąd się powtórzy. Najprawdopodobniej była to unikalna sytuacja i po założeniu kolejnego konta, wskazane przez Ciebie niedogodności podczas wykonywania kopii nie powinny już się powtórzyć.
     
  16. WINSERWER

    WINSERWER Początkujący

    Wiadomości:
    9
    Docenione treści:
    1
    Tak poprosiłbym o założenie kolejnego konta testowego, bo z tego co widzę osobiście niestety nie mogę aktywować próbnej usługi na podaną wcześniej domenę. Jeżeli błąd się nie powtórzy to będę skłonny do dalszej współpracy.
     

Poleć forum znajomym