1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE jak usunąc domenę z panelu admin

Dyskusja w 'Usługi dodatkowe oraz panel administracyjny' rozpoczęta przez użytkownika obas, 12 Kwiecień 2017.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. obas

    obas Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    1
    Przenioslem trochę domen poza home (bo zlikwidowali cennik malejący). W panelu admin nadal mam te nieistniejące domeny. Strasznie m to przeszkadza, a poza tym system widzac to wysyla non stop przypomnienia o niepłaconych domenach (sukscesywnie ). Domeny sa opłacone. BOK mnie olewa pisząc ze będą sukcesywnie usuwac. czy trzeba uciec w calosci z home aby pozyc się problemu. Czy jest jakiś sposób aby samodzielnie z panelu uslug usunąć nieistniejące usługi - domeny. Im (home) nie chce się tego robic recznie wiec biorą na przeczekanie.
     
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    OFFTOPIC: pochwal się gdzie się przeniosłeś i dlaczego. Ja też zaczynam stopniową migrację domen (ze względu na ceny)

    to akurat dobrze. W przypadku bardzo irytującej sytuacji polecam zablokowanie - po nadawcy może nie ale po frazach w temacie.

    tutaj trzeba mieć cierpliwość - mi domeny same znikają. Po miesiącu (a może szybciej?) już ich nie ma na liście.

    zakładam, że to było pytanie, więc odpowiedź będzie: NIE

    nie. Chyba, że źle zrobiłeś migrację domeny i tylko wydaje CI się, że jest przeniesiona.

    jak to nie chce? Przecież to nie jest kopalnia węgla, że trzeba zjechać 200 m pod powierzchnię ziemi by wyłączyć CI te domeny. Nie traktuj tego osobiście, może tak właśnie działa ten system. Ile czasu po terminie "nieopłacenia" masz usługi?
     
  3. obas

    obas Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    1

    Sprawdziłem i sa rozne ceny roznych domen w róznych firmach. Stąd w zaleznosci od rozszerzenia i liczby domen w danej koncowce wybrałem 2 firmy : OVH i aftermarket . w OVH jest prosty logiczny panel , szyba faktura (w home czekamy kilka dni, tam jest po pol godzinie). Ale niektóre domeny sa tansze w aftermarket (jest tez cennik malejący). Generalnie oszczednosc 40-50%
     
  4. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    dzięki
     
    obas lubi to.
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Co do kasowania domen, po zakończeniu transferu do innego operatora domena może pozostać widoczna w panelu w kilku okolicznościach, np. kiedy nadal chcesz aby kierowała na nasze serwery DNS lub kiedy transfer nie zakończył się jeszcze. Wprowadzie to są dwie różne domeny i różnie będą wyświetlane, to jednak widoczne. Utrzymywanie domen wytransferowanych i nie utrzymywanych na naszych DNS nie jest naszą praktyką co także może odbić się na zarządzaniu takimi domenami. Co do faktur pro forma, analogicznie jeśli nadal są wystawiane, prawdopodobnie dotyczą one domen które nie zostały przetransferowane, czyli są po prostu widoczne i w miarę dostępu do faktury pro forma, nadal możliwe do opłacenia i przedłużenia.

    Konsultant nie powinien mieć problemu aby po zakończeniu transferu, o ile domena nie została usunięta w nocy, zgłosić ten fakt do ręcznego usunięcia (wyjątkowa sytuacja). Nie mniej pilnuje tego automat. Nie wiem o których domenach konkretnie piszesz, ale jeśli oczekujesz naszej pomocy (na forum) to napisz PW z konkretnymi informacjami. Forum jest miejscem dyskusji, w której zazwyczaj zadane pytanie może być rozwiązane także przez innych klientów firmy, w tej sytuacji o której piszesz jest to sprawa dla BOK, ale oczywiście chętnie Ci pomogę i sprawdzę czy nie doszło do jakiegoś błędu po naszej stronie. Wszystko jest do wyjasnienia.

    Pro Formy są infomacyjnymi dokumentami, które wysyłamy aby nie tyle upomnieć się co przypomnieć Ci że dana usługa wygasa. Ponieważ płacisz za kolejny rok a nie poprzedni, więc to Ty decydujesz co dalej. Rozumiemy, że tych przypomnieć może być sporo (szczególnie jeśli daty ważności usług rozmijają się) nie mniej nie ma to na celu męczyć a przypomnieć Ci. Niektórzy klienci pilnują tego sami i nie chcą tych maili, inni bazują jedynie na nich. Nie ma złotego środka.
     
  6. Adam

    Adam Social Media home.pl home.pl Administrator forum

    Wiadomości:
    271
    Docenione treści:
    73
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć forum znajomym