1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Aplikacja mobilna do obsługi Click Shop

Dyskusja w 'Sugestie i zgłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Grzesiek, 26 Październik 2016.

  1. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Hej,

    jeszcze bez aplikacji (kto śledził forum, ten pewnie wie, że będziemy aktualizowali dotychczasową apkę) ale mam kilka pytań do użytkowników tej wersji co jest:

    - jakie dostrzegacie braki w aplikacji? na pewno nie ma obsługi wariantów, co jeszcze?
    - czy obserwujecie jakieś notorycznie powtarzające się błędy w jej działaniu?
    - jakie funkcjonalności Waszym zdaniem powinny się pojawić (nie mylić z brakami, przez braki rozumiem np. jest edycja produktów, brak edycji wariantów).

    Prosze o komentarze w tym wątku.

    Jeśli ktoś nie wie o co chodzi, odsyłam do dokumentacji:

    https://pomoc.home.pl/section/click-shop/aplikacje/aplikacja-mobilna/
     
  2. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    Grzesiek,

    Tak na szybko

    0. Jeżeli masz login admina z polską literą np. Regałka to się nie zalogujesz do aplikacji
    1. Wchodząc w zamówienie nie da się zmienić z nieopłacone na opłacone (to co jest zaraz za wartością zamówienia)
    2. Nie da się zmienić formy dostawy (klient dzwoni i mówi, że jednak chce kuriera a nie paczkomat, a nie ma nas akurat przy komputerze)
    3. Nie da się zmienić kosztu dostawy (jak już się zmieni klientowi na kuriera, to aby zmienić cenę adekwatnie do wybranej fformy, o ile ta się sama nie zmieni)
    4. Nie ma wyszukiwarki zamówień, chociaż po numerze zamówienia, lub danych klienta
    5. Nie ma opcji wyfiltrowania statusów zamówień (obecnie są tylko nowe i otwarte) (np. pokaż wszystkie oczekujące na płatność)
    6. W liście produktów wyświetlają się wszystkie produkty, moim zdaniem powinny domyślnie wyświetlać się wyłącznie te aktywne i aby był wybór w górnym prawym rogu na aktywne/niekaktywne/wszystkie
    7. Wchodząc w produkt nie da się zmienić stanu dostępności np. z na zamówienie na automatyczny
    8. Wchodząc w produkt nie da się zmienić wysyłki np. z 14dni na 2dni
    9. Nie działa wyszukiwarka produktów z polskim znakiem więc wyszukująć np. Łezka, lub lezka nie znajduje produktu "Łezka szara"
     
  3. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    Po aktualizacji aplikacji nie da się zmieniać z jej poziomu stanów magazynowych, wyskakuje jakaś kropka i wyświetla się komunikat o błędzie
     
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Czy wskazana przez Ciebie sytuacja nadal występuje w Twojej aplikacji mobilnej? Bardzo proszę o ponowną weryfikację.
     
  5. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    @Mariusz tak.
    Jak się naciśnie edytuj i później próbuje się zmienić stan to pojawia się kropka i nie da się jej usunąć i zapisać stanu
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @www.regałka.pl dziękuję za informacje, wystawiłem odpowiednie zgłoszenie dotyczące tego błedu (FEEDBACK-1139)
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    20 października 2017 była wykonana aktualizacja mobilnej aplikacji Click Shop. Aktualna wersja 2.1.1 dostępna jest w sklepie Google Play. Wersja na iOS nadal czeka na aktualizację. Zapraszam do testowania.
     
  8. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    Co dodaliście?
    Zainstalowałem i nie widzę żadnej różnicy
     
  9. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    A nie wiem którą wersję miałeś :p Z tego co pamiętam było trochę zmian, bo nawet tu na forum wnioskowaliśmy o nie na podstawie Waszych sugestii. Nie mam changeloga więc po prostu zapraszam do testów.
     
  10. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    @Grzesiek , trochę wstyd, że nie macie tego

    Wg. google play
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appchance.homepl&hl=pl
    Nowy wygląd i układ elementów w aplikacji
    Usunięto błąd uniemożliwiający zmianę statusu zamówienia
    Usunięto błąd uniemożliwiający zmianę stanu magazynowego produktu
    Wprowadzono powiadomienia w aplikacji (dla zamówień)
    Dodano możliwość wyświetlania produktów z określonych kategorii
    Dodano możliwość oznaczenia produktu jako Produkt dnia
    Wprowadzono możliwość dodania notatek do zamówienia
    Wprowadzono możliwość dodania przesyłki do zamówienia
    Dodano możliwość zmiany statusu płatności w zamówieniu

    Ale Notyfikacji" nie działają
    Aplikacja nie powiadamia o ani o nowych zamówieniach, ani o opłaconych zamówieniach
     
  11. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @www.regałka.pl nie mam ale nie oznacza to że nie mamy, w końcu na jakiejś podstawie ktoś to zaakceptował, prawda? Czekam na info. Na liście poprawek które sam zgłosiłem jest jeszcze kilka pozycji które będą zmienione.

    Co do notyfikacji, potwierdzam i zgłaszam, faktycznie nie działają.
     

Poleć forum znajomym