Hej, jeszcze bez aplikacji (kto śledził forum, ten pewnie wie, że będziemy aktualizowali dotychczasową apkę) ale mam kilka pytań do użytkowników tej wersji co jest: - jakie dostrzegacie braki w aplikacji? na pewno nie ma obsługi wariantów, co jeszcze? - czy obserwujecie jakieś notorycznie powtarzające się błędy w jej działaniu? - jakie funkcjonalności Waszym zdaniem powinny się pojawić (nie mylić z brakami, przez braki rozumiem np. jest edycja produktów, brak edycji wariantów). Prosze o komentarze w tym wątku. Jeśli ktoś nie wie o co chodzi, odsyłam do dokumentacji: https://pomoc.home.pl/section/click-shop/aplikacje/aplikacja-mobilna/
Grzesiek, Tak na szybko 0. Jeżeli masz login admina z polską literą np. Regałka to się nie zalogujesz do aplikacji 1. Wchodząc w zamówienie nie da się zmienić z nieopłacone na opłacone (to co jest zaraz za wartością zamówienia) 2. Nie da się zmienić formy dostawy (klient dzwoni i mówi, że jednak chce kuriera a nie paczkomat, a nie ma nas akurat przy komputerze) 3. Nie da się zmienić kosztu dostawy (jak już się zmieni klientowi na kuriera, to aby zmienić cenę adekwatnie do wybranej fformy, o ile ta się sama nie zmieni) 4. Nie ma wyszukiwarki zamówień, chociaż po numerze zamówienia, lub danych klienta 5. Nie ma opcji wyfiltrowania statusów zamówień (obecnie są tylko nowe i otwarte) (np. pokaż wszystkie oczekujące na płatność) 6. W liście produktów wyświetlają się wszystkie produkty, moim zdaniem powinny domyślnie wyświetlać się wyłącznie te aktywne i aby był wybór w górnym prawym rogu na aktywne/niekaktywne/wszystkie 7. Wchodząc w produkt nie da się zmienić stanu dostępności np. z na zamówienie na automatyczny 8. Wchodząc w produkt nie da się zmienić wysyłki np. z 14dni na 2dni 9. Nie działa wyszukiwarka produktów z polskim znakiem więc wyszukująć np. Łezka, lub lezka nie znajduje produktu "Łezka szara"
Po aktualizacji aplikacji nie da się zmieniać z jej poziomu stanów magazynowych, wyskakuje jakaś kropka i wyświetla się komunikat o błędzie
Czy wskazana przez Ciebie sytuacja nadal występuje w Twojej aplikacji mobilnej? Bardzo proszę o ponowną weryfikację.
@Mariusz tak. Jak się naciśnie edytuj i później próbuje się zmienić stan to pojawia się kropka i nie da się jej usunąć i zapisać stanu
@www.regałka.pl dziękuję za informacje, wystawiłem odpowiednie zgłoszenie dotyczące tego błedu (FEEDBACK-1139)
20 października 2017 była wykonana aktualizacja mobilnej aplikacji Click Shop. Aktualna wersja 2.1.1 dostępna jest w sklepie Google Play. Wersja na iOS nadal czeka na aktualizację. Zapraszam do testowania.
A nie wiem którą wersję miałeś Z tego co pamiętam było trochę zmian, bo nawet tu na forum wnioskowaliśmy o nie na podstawie Waszych sugestii. Nie mam changeloga więc po prostu zapraszam do testów.
@Grzesiek , trochę wstyd, że nie macie tego Wg. google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appchance.homepl&hl=pl Nowy wygląd i układ elementów w aplikacji Usunięto błąd uniemożliwiający zmianę statusu zamówienia Usunięto błąd uniemożliwiający zmianę stanu magazynowego produktu Wprowadzono powiadomienia w aplikacji (dla zamówień) Dodano możliwość wyświetlania produktów z określonych kategorii Dodano możliwość oznaczenia produktu jako Produkt dnia Wprowadzono możliwość dodania notatek do zamówienia Wprowadzono możliwość dodania przesyłki do zamówienia Dodano możliwość zmiany statusu płatności w zamówieniu Ale Notyfikacji" nie działają Aplikacja nie powiadamia o ani o nowych zamówieniach, ani o opłaconych zamówieniach
@www.regałka.pl nie mam ale nie oznacza to że nie mamy, w końcu na jakiejś podstawie ktoś to zaakceptował, prawda? Czekam na info. Na liście poprawek które sam zgłosiłem jest jeszcze kilka pozycji które będą zmienione. Co do notyfikacji, potwierdzam i zgłaszam, faktycznie nie działają.