Dlaczego nir mogę ustawić tak,żeby była widoczna moja nazwa w poczcie tylko wyskakuje mi serwer123456. ?
Powiązany: https://forum.home.pl/threads/zalogowano-jako.940/ Obiecano a zmian nadal nie ma. Ostatnio zaczynam dostrzegać tego plusy (jadę do klienta by ustawić pocztę ale oni nie wiedzą gdzie mają ustawioną daną skrzynkę etc.), jednak przykrycie takiej informacji np. adresem email byłoby IMHO lepsze. Info techniczne może być przecież "gdzieś w ustawieniach".
@Pietruszka proszę o konkretną informację o co pytasz: zalogowany jako...? adres adawcy, adres odbiorcy? adres w profilu? złe dane do logowanie? Wyjaśnij, wrzuć screen. @LorK moja odpowiedź w tym konkretnym temacie będzie krótka: tak ma być i tak zostanie. Ale z ciekawości zapytam czy my nadal czekamy na zmiany po stronie OX, bo z tego co pamiętam to kwestia po prostu prawidłowego "tłumaczenia" adresu, którego OX nie zrobił, ze względu na specyfikę i możliwości tworzenia kont e-mail na serwerach w home.pl - to jest dobre kilkanaście różnych wariantów.
@Pietruszka rozumiem, że Twoje pytanie dotyczy miejsca w prawym górnym rogu ekranu Poczty home.pl, gdzie wyświetlana jest nazwa użytkownika w postaci: "Zalogowany jako: jan.kowalski@tutaj_cyferki"?? Jeśli chodzi o adres e-mail stosowany podczas wysyłki wiadomości e-mail za pośrednictwem webmaila, to najprawdopodobniej wymagane jest w twoim przypadku skonfigurowanie tzw. profilu poczty (gdzie wybierzesz swój adres e-mail, z którego chcesz wysyłać wiadomości e-mail). Więcej informacji na ten temat tutaj: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-skonfigurowac-profil-poczty-e-mail-w-nowej-poczcie-home-pl/
A jak Wam bardzo przeszkadza podany tam po prawej stronie u góry napis to zainstalujcie roundcube podepnijcie certyfikat i nie będzie tego
Witam, mam podobny problem po założeniu konta email moja nazwa to serwer111111@nazwafirmy.pl i niestety w domyslnym adresie nic nie mozna zmienic. Czy jest sposób na zmiane nazwy konta emial?
@Jacekple naucz używać się znaków, gdyż ciężko zrozumieć o co chodzi Co to wg. Ciebie domyślny adres? tak. Możesz założyć w zasadzie dowolny adres email w swojej (lub takiej, którą udostępnia Home.pl) domenie.
wybacz ale nie korzystam zbyt często z forum, i nie posługuję się waszym językiem. Chodzi o to, że po założeniu konta moj adres który wyświetla się po wysłaniu wiadomości to "serwerr1111@nazwafirmy.pl, i próbowałem to zmienić w ustawieniach i wypisaniu właściwych danych ale nie widzę rozwiązania. Posiadam domenę w home.pl tylko nie wiem jak to zrobić w panelu by ją powiązać/? i wybacz za glupie pytania ale jestem laikiem informatycznym,.
Jeśli ustawiłeś konto pocztowe w panel.home.pl to teraz wejdź na stronę poczta.home.pl i zaloguj się na niej (podając adres email, który właśnie założyłeś i hasło do tego konta). Kliknij na Utwórz e-mail, w polu Od widzisz zapewne adres serwerr1111@nazwafirmy.pl, o którym pisałeś. Obok niego jest przycisk "dropdown" (taki trójkącik) - klikasz tam. Z listy możesz wybrać adres, z którego chcesz wysyłać emaile (adresów może być więcej niż 1). Możesz też wyedytować nazwę (klikasz Edytuj nazwy na końcu listy). O to chodziło?