1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem ze ściąganiem poczty na smartfon

Dyskusja w 'Obsługa skrzynki e-mail w Poczcie home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Michalko, 9 Luty 2017.

  1. Michalko

    Michalko Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Mam następujący problem - korzystam z poczty IMAP i mniej więcej miesiąc temu skonfigurowałem smartfon do ściągania poczty i wszystko działało znakomicie. niestety kilka dni temu maile przestały przychodzić na smartfon, mimo że miejsca w pamięci nie brakuje. Mogą ze smartfonu wysyłac maile, ale nie mogę odbierać.
    W rejestrze błędów na stronie internetowej poczty są takie informacje:
    The provided cookie is invalid. Please login. (dalej podany jest jakiś nr ID), a poniżej opis błędu:
    { "action": "autologin",
    "client": "open-xchange-appsuite",
    "rampup": true,
    "rampupFor": "open-xchange-appsuite",
    "version": "7.8.0-29" }
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Bardzo proszę podaj ten numer ID, gdyż jest to najprawdopodobniej numer błędu, który może mi się przydać przy identyfikacji przyczyn oraz przy znalezieniu potencjalnych rozwiązań. Bardzo mile widziane są również informacje jaką masz dokładnie ustawioną konfigurację skrzynki (możesz wysłać to do mnie w wiadomości prywatnej).
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Czy korzystasz z poczty za pomocą przeglądarki w telefonie czy za pomocą skonfigurowanej aplikacji na smartfonie do obsługi poczty? Mam wątpliwości czy podany przez Ciebie komunikat błędu jest komunikatem w programie pocztowym czy w przeglądarce (cookie).
     
  4. Michalko

    Michalko Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Mam HTC z Androidem i korzystam z aplikacji Poczta, nie z przeglądarki
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Michalko Po analizie logów serwera pocztowego mam jeszcze jedną sugestię, czy próbował Pan łączyć się również za pomocą innej sieci? Przykładowo, jesli ma Pan problemy z odbieraniem wiadomosci, gdy smartfon jest podłączony do sieci wi-fi, to mam prośbę o spróbowanie rozłączyć się od wi-fi i skorzystanie z internetu udostepnianego od operatora sieci komórkowej lub jakiegoś innego połaczenia internetowego.

    Z naszej strony nie odnotowujemy żadnych podobnych zgłoszeń od innych klientów. Wyglada na to, że jest to unikalna sytuacja wystepująca tylko na Pana sprzęcie.

    Ewentualnie bardzo prosiłbym o podanie zrzutu ekranu, na którym widać ten komunikat błedu. Ponieważ tego komunikatu również nie jestesmy w stanie zreplikować.

    edit: dziekuje za przesłanie zrzutów ekranów w wiadomości prywatnej, dodałem je do zgłoszenia (QA-36772). Proszę jeszcze o cierpliwość.
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Korespondencja z użytkownikiem, który zgłosił powyższy błąd, prowadzona jest w postaci wiadomości prywatnych.

    Dodaję też tutaj w wątku informacje, że błąd jest po naszej stronie i jest spowodowany błędem typowo programistycznym w wersji 7.8.0 naszej aplikacji do obsługi poczty. Błąd, który identyfikuje się tym numerem:
    Kod:
    46098 SVL-0003 The provided cookie is invalid. Please login.
    
    Powinien zostać rozwiązany podczas najbliższej aktualizacji naszej aplikacji pocztowej, która zaplanowana jest pod koniec lutego 2017. Próbujemy jeszcze wprowadzić tzw. "hot fixa", czyli szybką poprawkę, która usunie tą niedogodność, ale nie mogę tego jeszcze w tej chwili obiecać. Jeśli nam się nie uda wprowadzić szybkiej poprawki, to rozwiązanie najszybciej będzie mogło zostać wprowadzone pod koniec lutego. Przepraszam za powstałe niedogodności. Proszę do tego czasu korzystać z poczty przez przeglądarkę.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Michalko nasza aplikacja pocztowa została zaktualizowana niedawno do najnowszej wersji, bardzo proszę o weryfikacje czy wskazany w tym temacie błąd nadal występuje. Póki co ustawiam temat jako rozwiązany. Jeśli będzie inaczej, proszę odpisać tutaj w temacie na forum.
     
  8. Michalko

    Michalko Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Nie działa od chyba 3 miesięcy
     
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Czyli dalej poczta nie jest pobierana na SMARTFON, natomiast w rejestrze błędów (na https://poczta.home.pl) nadal wyświetlany jest wskazany komunikat błędu?
     

Poleć forum znajomym