1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Import wariantów

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika e-bestaplus.pl, 5 Wrzesień 2017.

  1. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    Witam,

    mam problem z utworzeniem prawidłowego pliku do importu wariantów poprzez nową aplikację dodaną do CS.
    Dodam, że radzę sobie z importem produktów z pliku csv.

    Błąd jaki mi wyskakuje to 'Wrong delimiter in file' co wskazuje na to, że jest problem z separatorem. Próbowałem różnych ustawień - zostawiałem sam średnik jako separator, robiłem takie ustawienia jak w pliku z, którego importuję produkty. Nic nie pomaga. Aplikacja nie ułatwia sprawy, bo błędny plik w kółko się ładuje, także przy kolejnej próbie trzeba ją reinstalować żeby móc coś zrobić.

    Będę wdzięczny za sugestie jak sobie z tym poradzić :)
     
  2. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    Czy ktoś w ogóle korzystał z tej appki z powodzeniem?
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @e-bestaplus.pl Nie otrzymaliśmy żadnych zgłoszeń dot. problemów w działaniu tej aplikacji. Czy korzystałeś z przykładów?

    Ściągnij przykład pliku do importu wariantów
    Ściągnij przykład pliku do importu atrybutów
    atrybuty-warianty.PNG
     
    Mariusz lubi to.
  4. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    Cześć, dzięki za odpowiedź. Tak, oczywiście, że korzystałem. Plik ładuje się poprawnie tylko jeśli nie spróbuję edytować go u siebie na komputerze. Po edycji zawsze wywala błąd.

    Sugerujesz zgłosić to najpierw na helpdesk? Doświadczenie pokazuje dużo lepsze efekty pisania o problemach na forum.

    "Aplikacja nie ułatwia sprawy, bo błędny plik w kółko się ładuje, także przy kolejnej próbie trzeba ją reinstalować żeby móc coś zrobić."
    Ten temat zgłaszałem, otrzymałem odpowiedź, że trzeba czasem poczekać do 2 godzin i wtedy dopiero zainstalować ponownie.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    W takim razie prześlij proszę taki plik po edycji już na formularz kontaktowy, w temacie napisz że dotyczy to importu wariantów. Temat zostanie przekazany do opiekuna produktu, najpewniej Przemka, który dokona weryfikacji. Dobrze by było aby wystawiając zgłoszenie, w sklepie był dodany nowy administrator np. homepl + hasło, tak abyśmy mogli sprawdzić to z pełną autoryzacją.
     
  6. wolfen

    wolfen Spryciarz

    Wiadomości:
    47
    Docenione treści:
    1
    A ja mam taki błąd przy tej aplikacji: "exception.not_installed"
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @e-bestaplus.pl - wyślij plik CSV jak sugeruje Grzesiek, czyli do Biura Obsługi Klienta, nasz specjalista zweryfikuje to dokładnie.

    @wolfen podeślij mi proszę nazwę Twojego sklepu w wiadomości prywatnej. Musimy to dokładniej sprawdzić po naszej stronie.
     
  8. e-bestaplus.pl

    e-bestaplus.pl Użytkownik

    Wiadomości:
    50
    Docenione treści:
    4
    u mnie też to jest
     
    Mariusz lubi to.
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Dziękuję za informację, dodam ją do zgłoszenia, które zostanie utworzone - czekam tylko na nazwę konta od @wolfen (Twoją nazwę sklepu mam)
     
  10. wolfen

    wolfen Spryciarz

    Wiadomości:
    47
    Docenione treści:
    1
    @Mariusz a nazwa konta to skąd mam wziąć?
     
    Ostatnia modyfikacja: 19 Wrzesień 2017
  11. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Podeślij mi proszę adres sklepu w wiadomości prywatnej. Masz co prawda wpisany adres w profilu na forum, ale nie mam 100% pewności, czy dotyczy to tego sklepu czy innego.
     
  12. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @wolfen - nazwa sklepu, jej identyfikator np. sklep123456 lub domenę która kieruje na sklep.
     
  13. wolfen

    wolfen Spryciarz

    Wiadomości:
    47
    Docenione treści:
    1
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @wolfen dziękuję za podesłanie nazwy sklepu.

    @e-bestaplus.pl @wolfen wystawiłem zgłoszenie do naszego specjalisty ds. Click Shop w celu sprawdzenia waszych sklepów (numer sprawy: FEEDBACK-1285). Wrócę tutaj do tematu na forum, gdy uzyskam informacje zwrotne.
     
  15. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @wolfen @e-bestaplus.pl informuję, że poprawiliśmy funkcjonowanie wskazanych aplikacji w waszych sklepach. Proszę o weryfikacje. Póki co ustawiam temat na forum jako rozwiązany.
     
    wolfen lubi to.
  16. wolfen

    wolfen Spryciarz

    Wiadomości:
    47
    Docenione treści:
    1
    @Mariusz a powiedz czy jest jakaś możliwość żeby ściągnąć przykładowy plik ale z moimi wariantami które mam już dodane na sklepie?

    Może wy macie taką możliwość?
     
    Ostatnia modyfikacja: 22 Wrzesień 2017
  17. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Istnieje możliwość eksportu CSV, ale on niestety będzie obejmował tylko produkty główne (bez atrybutów i wariantów). Nasze Biuro Obsługi Klienta również nie wykonuje takich operacji. Przez wtyczkę możesz pobrać tylko plik przykładowy.
     
  18. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    Pytanie dotyczące aplikacji i importu wariantów: Czy możliwe jest importowanie wariantów bez konieczności dodawania kodu produktu (czyli nie było obsługi magazynu)? Posiadam produkty, które mają wiele wariantów i w ten sposób wydaje mi się, że zapcha mi się sklep przy setkach produktów, które mają po kilkanaście/kilkadziesiąt wariantów
     
  19. michalhockey

    michalhockey Opiekun

    Wiadomości:
    174
    Docenione treści:
    44
    U mnie też wyświetla się ten błąd "wrong delimiter in file" chciałem zaimportować przykładowy plik do pustego produktu i nic nie załadowało.
     
  20. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @michalhockey niestety przez aplikację nie zrobisz wariantu bez obsługi magazynu. W przypadku pozostawienia pustego pola przy kodzie wariantu zostanie dodana domyślna wartość czyli: kod produktu i wybrane warianty.
     

Poleć forum znajomym