Witam, na początku chciałbym się przywitać jako nowy członek forum "cześć " Chciałem do swojego sklepu www.czescidogastronomii.pl dodać moduł lub jakiś element strony w którym klient będzie mógł szybko zapytać o produkt którego nie ma na sklepie. czy istnieje taka możliwość ?
Działa takie rozwiązanie: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-wlaczyc-na-karcie-produktu-opcje-zapytaj-o-produkt Tylko że to jest do konkretnego produktu. Natomiast co do każdej innej formy, trzeba by bazować na takich rozwiązaniach jak stworzenie własnego formularza i wstawienie go po prostu w treść modułu (tak jakbyś dodawał kod) w stylu Newsletter, gdzie podajesz np. nazwę produktu i adres e-mail i klikasz przycisk ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ zamiast po prostu WYŚLIJ. Ewentualnie na zasadzie przycisku/przekierowania do formularza kontaktowego sklepu (w sekcji Strony informacyjne jest podstrona KONTAKT, stąd można wyciągnąć m.in. link do formularza kontaktowego). Docelowo więc dodajesz moduł, w nim np. duży obrazek: nie znalazłeś produktu, kliknij tutaj i zapytaj. I po kliknięciu następuje przekierowanie na formularz kontaktowy i tyle. Proste bez zbędnych wodotrysków. Co sądzisz o takich rozwiązaniach?
Jeśli chodzi o pierwsze zaproponowane rozwiązanie, to dziś już go wprowadziłem, ale nie zupełnie mi o to chodzi. Natomiast drugie rozwiązanie mogło by być pośrednim rozwiązaniem, natomiast czy istnieje rozwiązanie jak wykonać taki formularz aby wysyłał do mnie wiadomość na mail. Czy taki formularz można bezpośrednio dodać do modułu ?
moze jest mozliwość dodania jakiesgoś linka/buttona do messengera? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
@TheL wiem ze w sklepie własny PHP nie będzie działał wstawiony w moduł można by próbować po ramce, ale może kojarzysz wątek dot. wstawiania formularza dodatkowego na stronie sklepu ?
można w tłumaczeniu dać link do dowolnego formularza sprawdzone i działa Ja w tłumaczeniach pododawałem numer telefonu mail itd, ale można dodać cokolwiek.
Tak, jeśli posiadasz taki skrypt, który to umożliwia, to możesz taki link/button umieścić w dowolnym miejscu sklepu. Po kliknięciu na taki link, będzie można wysłać wiadomość przez messengera. edit: poprawiam się, Click Shop udostępnia dedykowana wtyczkę do messengera, którą możesz zainstalować w swoim sklepie. Biję się w pierś, a link do instrukcji znajduje się tutaj: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aplikacja-facebook-messenger
@mariusz.k w aplikacjach sklepu jest dostępny Messeger można zainstalować i korzystać (dodatkowo można ustawić rozmowy automatyczne, powiadomienia o statusie zamówienia) https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aplikacja-facebook-messenger