Witam, mam pytanie, czy jest możliwość wykluczenia produktów z pliku xml generowanych do Google Product Search (na takiej samej zasadzie jak wykluczenia produktów z xmla do Ceneo) z poziomu ClickShopa? Muszę z pliku eksportowanego przez sklep na potrzeby remarketingu dynamicznego w AdWords wykluczyć grupę produktów, które w sklepie mają ustawioną cenę do negocjacji (do remarketingu zaciąga się cena 0,00 zł dla tej grupy).
@MagdaKr na chwilę obecną najlepszą możliwością jest "wyłączenie" producenta w konkretnym produkcie - wtedy produkt nie zostanie pobrany do Google Shopping. Możliwość wykluczenia poszczególnych produktów zgłaszam jako sugestię, faktycznie przydatna funkcja - numer zgłoszenia w systemie ECOM-736.
Chodzi o wyłączenie w GMC czy w Clickshopie - proszę o doprecyzowanie. Przy okazji mam też drugie pytanie - po uruchomieniu remarketingu dynamicznego, okazało się że GMC zaciąga zamiast cen opis "Nowość" (przy czym produkty nie mają w clickshopie ustawionego takiego atrybutu) lub sam wylicza % rabatu, jeśli produkt jest w promocji. Czy mieliście już zgłaszaną podobną sytuację, znana jest przyczyna i jakieś rozwiązanie?
@MagdaKr chodzi o wyłączenie producenta w Clickshopie (w konkretnym produkcie). W odniesieniu do drugiej sprawy wysłałem Ci wiadomość prywatną.
W ciągu pary tygodni powinna być dostępna opcja ustawiania dostępności produktu w XML. Przekażemy więcej informacji przed wprowadzeniem aktualizacji.
@MagdaKr funkcjonalność została dodana do platformy naszego sklepu. Przesyłam również link do artykułu: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/definiowanie-widocznosci-produktow-w-porownywarkach-cen