Witam, chciałbym wprowadzić status zamówienia "podziękowanie za zakup" który będzie wysyłany do klienta gdy zostanie wszystko zrealizowane. Wprowadzam coś takiego, wklepuję własną treść natomiast przychodzi mail generowany z szablonu statusu zmiany zamówienia. Chcę jakby stworzyć osobny szablon dla tego statusu. Jeżeli istnieje taka możliwość bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
@wues zmiana statusu zamówienia zawsze skutkuje wysyłką wiadomości z szablonu zmiany statusu zamówienia, jakąkolwiek treścią uzupełniającą byś go nie wypełnił. Aby wysłać taką wiadomość z podziękowaniami, możesz spróbować dwoma sposobami - w bezpośrednim zamówieniu skorzystać z opcji "napisz wiadomość", w której metodą kopiuj-wklej uzupełnisz treść wiadomości. Ewentualnie możesz poeksperymentować z wiadomościami automatycznymi - ustanowić, że email będzie wysyłany 1 dzień po zmianie statusu zamówienia na np. "podziękowanie", ale w edycji statusu zaznaczasz, aby nie był wysyłany email o zmianie statusu. Trochę to zagmatwane, ale teoretycznie powinno zadziałać. Dzisiaj wykonałem test, czy taki email zostanie wysłany, jutro poinformuję Ciebie o tym, czy zadziałało.
@wues informuję, iż po wykonanych przez nas testach sposób 2, czyli ustawianie wiadomości automatycznej z warunkiem działa poprawnie
Witam, zastosowałem tą drugą opcje. W Clicku mam wysyłanie prośby o opinie na zasadzie warunku 1 dzień po zmianie statusu na wysłany. Wiadomość automatyczna nie wysyła się. Macie panowie jakieś rady?
Rozumiem, że zmieniasz status na wysłany i po 1 dniu w logach pocztowych (konfiguracja->administracja i system->Historia wysyłek) nie widzisz takiej wiadomości przesłanej ? Jak tak to wyślij wiadomość z panel.home.pl do naszego biura, sprawdzimy co może być nie tak
@wues, aby system automatycznie wysłał wiadomość zamówienie powinno być opłacone dopiero wtedy zmieniamy status i zostanie wówczas wykonany warunek np. po 1 dniu od zmiany statusu zostanie wysłana wiadomość,
Ceny świecą się na zielono wiec zamówienia są opłacone ale mimio to nie wysyła Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
@wues prześlij do nas wiadomość email z poziomu panel.home.pl (centrum pomocy->wiadomości i komunikaty) z rzutem ekranu z Twojej konfiguracji. Sprawdzimy ją dokładnie
Wysłałem wiadomość w sprawie tego tematu i jeszcze jednego który nie został rozwiązany pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk