1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ODRZUCONE Responsywny email

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Słoik, 24 Luty 2018.

  1. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Czy ktoś może wie, jak można dołożyć style (oprócz inline) do emaili wysyłanych ze sklepu?
    Edytor email w sklepie wyłącza znaczniki:
    Kod:
    <style>
    </style>
    oraz usuwa całkowicie np. taki kod:
    Kod:
    <head>
    <meta name="viewport" content="width=device-width">
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="stylesheets/email.css">
    </head>
    Czyli chyba nie ma możliwości wysyłania responsywnych emaili. A może się mylę?
     
  2. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Jeśli wycina style, to w takim razie musisz nadać styl bezpośrednio każdemu obiektowi. Zamiast np. <td style> wprowadzić

    td {
    height: 50px;
    vertical-align: bottom;
    }

    Powinno się udać bez problemu.
     
  4. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Ale jak to zapisać w szablonie bez znacznika <style>? Jeżeli wpisze np. to co Ty podałeś w trybie tekstowym edycji szablonu i próbuje zapisać zmiany czy przejść do trybu edytora wizualnego to parametry CSS są widoczne w tekście...
     
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Słoik niestety nasza platforma sklepowa nie obsługuje wiadomości responsywnych.
    Zachęcam do skorzystania z naszego partnera FreshMail, który posiada kreator tworzenia responsywnych wiadomości oraz statystyki ile osób wiadomości odczytało i możliwość ustawienia maili automatycznych wysyłanych po jakieś akcji np. kliknięciu w link :)
     
  6. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    @LukaszC ja chcę aby maile automatyczne (potwierdzenie zakupu, zmiana statusu itd.) były responsywne. Teraz to chyba prawie standard. Jedyne co trzeba zmienić, to dodać obsługę znacznika <style>.
    To zgłaszam taką właśnie sugestię dla następnych aktualizacji.
    Freshmaila znam, ale sam nie lubię za bardzo newsletterów. Wolę push'a :)
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Słoik przekazałem sugestię do odpowiedniego działu.
     
  8. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    @Słoik przeanalizowaliśmy Twoją sugestię, na ten moment nie planujemy wdrożenia takiej funkcjonalności.
     
  9. Słoik

    Słoik Znawca

    Wiadomości:
    246
    Docenione treści:
    26
    Wiem, że nie musicie się tłumaczyć ale tak z ciekawości - co utrudnia wprowadzenia znacznika <style> w samej wiadomości email?
     
  10. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    W przypadku wiadomości z potwierdzeniem zamówienia wystarczy responsywność ustawiana na urządzeniach mobilnych.
     

Poleć forum znajomym