Witam wszystkich Korzystam z integracji : SUBIEKT GT < APLIKACJA S2S > CLICK SHOP. W subiekcie mam zrobione warianty produktów. Wezmy pod lupę jeden produkt z którym jest problem. Jego wariant ma stan magazynowy 112 szt. Aplikacja S2S dobrze pobiera stan magazynowy ( 112 szt ) Na click shopie stan magazynowy widnieje jako 0 szt, dodatkowo sklep sam ustawia produkt jako nieaktywny. Aplikacja S2S robi mi auto synchro stanu magazynowego co 1h, i jest ustawiona prawidłowo, było to już wielokrotnie sprawdzane. Dodam screena, aby lepiej zobrazować sytuację. Trochę obawiam się, że sytuacja może powtarzać się w innych produktach... Proszę Was o pomoc, co może iść tutaj nie tak... ps. screen robiony w paincie, przepraszam za słabe wykonanie
Aplikacja Click Shop samodzielnie nie jest w stanie ustawić produktu/wariantu jako nieaktywny, dlatego sugerował bym sprawdzenie logów S2S, czy czasami tutaj coś się nie dzieje.
logów tzn błędów ?? Tak jak pisałem, stan magazynowy w subiekcie jest ok, w aplikacji też ok, tylko na clickshopie jest zerowy. Może ma to związek z tym, że auto-synchronizacja w S2S synchronizuje co godzinę wszystkie np. 2000produktów ( nawet te, które nie zostały sprzedane/ich stan magazynowy się nie zmienił ) ??/ Może clickshop wtedy mieli zbyt często całą bazę produktów i niektóre produkty wrzuca na nieaktywne ? Dodam, że na początku tej całej integracjii wszystko hulało jak należy. Więc może jakby ustawić S2S tak aby samo 'znajdowało' tylko ruszone/odjęte stany magazynowe w subiekcie, i aktualizowało tylko te produkty ???
@stachurski12 od kiedy taka sytuacja ma dokładnie miejsce ? Podaj również nazwę sklepu internetowego możesz wysłać na PW
www.superrowery.pl Myślę, że ma to miejsce od niedawna tzn 30 dni max. Przy czym nie zmieniliśmy drastycznie ilości produktów itp.
@stachurski12 sugeruję skontaktować się z twórcą modyfikacji webAPI/restAPI, ponieważ zostały wdrożone pewne poprawki do powyższych metod,które mogły wpłynąć na błędne funkcjonowanie. Przesyłam link do zmian: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aktualizacja-click-shop-wersji-1-8-18-1-8-19