Witam wszystkich, Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zintegrowania kuriera DPD oraz Pocztex ze sklepem internetowym ClickShop tak abym proces nadawania paczek byl zautomatyzowany. Wiem, że istnieje integracja DHL KEX i UPS nie ma natomiast DPD oraz Pocztex dlaczego ? Skoro jest współpraca między tymi firmami to wypadałoby udostępnić wszystko możliwe formy wysyłki z usług apaczki.... Jeśli istnieje jakiś sposób proszę mnie pokierować. Pozdrawiam
sposób jest jeden home musi dodać do api apaczki a raczej dopisać już do istniejącej integracji tylko pare wierszy kodu , aplikacji zewnętrznej do apaczki nie ma i sądzę że nie będzie bo i na shoperze tez nie ma .
Wtyczka integrująca DPD oraz Pocztex powinna się pojawić w takiej samej formie jak wtyczka dla DHL (dostępna jest w opcji menu Aplikacje w Panelu sklepu). Niestety nie mogę podać w tej chwili potencjalnych terminów, ale otrzymałem informacje, że kolejne integracje sklepu z kurierami będą się pojawiać właśnie w takiej formie.
A czy to oznacza że korzystając z reklamowanej przez Was apaczki jestem ograniczony do UPS KEX i DHL? (oczywiście nie pytam o ręczne przeklejanie adresu bo to mogę zrobić nie płacąc za clickshop) Bo ja podpisawszy umowy ze wszystkimi stronami korzystam tylko z DPD, Paczki w Ruchu, Poczty Polskiej i UPS (to ostatnie jest najdroższe więc i tak nikt nie wybierze)
Witamy wszystkich, Już od 4 miesięcy jest zapowiadana integracja DPD z click shop. Bardzo by się to przydało, wiadomo coś na temat postępów?
Otrzymałem informacje, że w ramach jednej z kolejnych aktualizacji sklepu zostanie wdrożona integracja DPD z Click Shop. Teraz będzie wprowadzana aktualizacja o numerze 5.8.11, następnie 5.8.12, więc pewnie przy aktualizacji 5.8.13 zostanie wprowadzona wskazana integracja.
@Wrobel prosimy jeszcze o cierpliwość, staramy się wdrożyć Kurier DPD Apaczka przy najbliższych aktualizacjach Click Shop.
Chciałbym się dowiedzieć co z aplikacja do DPD. Miało być to teraz wprowadzone a nie jest. Z historii rozmowy temat ciągnie się już długo.
@Magic_boss wdrożenie aplikacji zostało przesunięte na kwiecień, przy złych wiatrach na maj. Są one cały czas testowane i sprawdzane, abyśmy mogli uruchomić w pełni działające rozwiązania, na które czekacie. Cierpliwości
Proszę nie oznaczać problemu jako "ROZWIĄZANE" kiedy rozwiązanie po miesiącach oczekiwania dopiero majaczy na horyzoncie!
@Magic_boss staramy się aby do końca kwietnia aplikacja została dodana. Dodanie wspomnianej aplikacji jest dla Nas priorytetem.
@Magic_boss aplikacja jest w trakcie wdrażania. Jak zostanie tylko opublikowana - będzie stosowana informacja w panelu administracyjnym sklepu. Także cierpliwości.