Posiadam domenę oraz usługę hostingu biznes w Home.pl. W ramach domeny zakładam skrzynki pocztowe i chciał bym aby było możliwe zrobienie wspólnej książki adresowej tak aby użytkownik skrzynek w danej domenie z niej korzystali. Chcę aby dodanie przez administratora kolejnej skrzynki e-mail a co za tym idzie nowego adresu skutkowało, że wszyscy będą widzieć ten adres na swojej liście adresowej. Wiem że każdy użytkownik może tworzyć swoje książki adresowe ale mnie zależy na jednej globalnej dostępnej dla wszystkich użytkowników. Nie znalazłem takiej możliwości i na kilku kontach skorzystałem z funkcji eksportu książki adresowej do formatu CSV a potem importu na innym koncie, ale to nie załatwia problemu gdyż dopisanie jednego użytkownika do książki (adresu) powoduje że cały proces musze powtórzyć. Próbowałem skorzystać z funkcji subskrybowania adresów z Google albo MS Live ale nie udało mi się z Googlem a MS Live nie aktualizuje adresów. Jest jeszcze funkcja OXMF gdzie wklejamy URL książki adresowej ale nie wiem jak z tego skorzystać. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Chciał bym to ogarnąć bez używania dodatkowej aplikacji przy pomocy poczty dostępnej przez www. Jakieś propozycje jak to zrobić?
Spytaj @TheL - on testował różnych klientów webowych. Może Ci pomoże. A tak swoją drogą - czemu nie ThunderBird? Exhange ma OWA i sądzę, że ma wszystko co potrzebujesz... tylko trzeba mieć miedź
W opcjach księżyki adresowej jest taka funkcji "Subskrybuj książkę adresową". Skorzystałem z opcji MS Live ale niestety kontakty się nie synchronizują. Może komuś się udało i wie jak to zrobić albo skorzystał z którejś z pozostałych opcji?
w sumie, to brzmi podobnie do https://forum.home.pl/threads/thunderbird-z-carddav-na-home-pl.1400/#post-20539 ale nawet tego nie rozwiązano jeszcze
Zgadza się, podobny temat, szkoda że nie rozwiązany problem. Jak to możliwe, że istnieje funkcjonalność w której żadna z czterech opcji nie działa? To tak jak by mieć kalkulator w którym nie dziła "+" ,"-","*" ani ":" ale za to działa klawisz "=" ;(