Znów problemy... Przy próbie aktualizacji i dodania produktów Click Studio usunęło lokalną bazę sklepu i nie chce pobrać danych z serwera. Nie pobierają się również zamówienia. Jakieś sugestie?
Nie pakuj się w tą aplikacje bo narobisz sobie problemów. Taka jest moja sugestia. Może niemotywująca ale zawsze to jakaś rada
Nie pakuję się, bo używałem jej od dawna. Generalnie "wygaszam" sklep na home z końcem października jak tylko przeniosę i skonfiguruję nowy sklep gdzie indziej. Obsługa tutaj to dramat. Zero integracji, zero pomocy, ciągłe awarie.
To tym bardziej przestań się skupiać na home tylko zacznij przenosić tam gdzie ci wszystko będzie działać jak należy.
@papux jeśli masz jakieś pytania lub uwagi dot. Twojego sklepu, skontaktuj się proszę z zespołem ecommerce. Jeśli chodzi o działanie Click Studio @atinstalacje o wyłączeniu wsparcia dla aplikacji informujemy od około 2 lat, także tutaj na forum. Skontaktuj się proszę jutro z BOK wybierając połączenie w temacie sklepu internetowego, zostaniesz połączony z zespołem ecommerce. Zgłoś proszę problem. Baza produktów zapewne jest do odzyskania jeszcze. https://forum.home.pl/threads/alternatywa-dla-click-studio.2707/
Mnie puki co wszystko pasuje. Ja nie mam problemu z synchronizacją. Jednak jak kolega stwierdził że przenosi sklep i jest w trakcie wygaszania to nie widzę potrzeby aby temat dalej dążyć. Każdy ma inne wymagania i nie wszystkim da się dogodzić jednak trzeba mieć na uwadze że to klient decyduje nie usługodawca.