1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Click studio umarło na śmierć...

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika atinstalacje, 15 Październik 2018.

  1. atinstalacje

    atinstalacje Aktywny user

    Wiadomości:
    78
    Docenione treści:
    4
    Znów problemy...
    Przy próbie aktualizacji i dodania produktów Click Studio usunęło lokalną bazę sklepu i nie chce pobrać danych z serwera. Nie pobierają się również zamówienia.
    Jakieś sugestie?
     
  2. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Nie pakuj się w tą aplikacje bo narobisz sobie problemów.
    Taka jest moja sugestia. Może niemotywująca ale zawsze to jakaś rada :)
     
  3. atinstalacje

    atinstalacje Aktywny user

    Wiadomości:
    78
    Docenione treści:
    4
    Nie pakuję się, bo używałem jej od dawna. Generalnie "wygaszam" sklep na home z końcem października jak tylko przeniosę i skonfiguruję nowy sklep gdzie indziej. Obsługa tutaj to dramat. Zero integracji, zero pomocy, ciągłe awarie.
     
  4. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    To tym bardziej przestań się skupiać na home tylko zacznij przenosić tam gdzie ci wszystko będzie działać jak należy.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @papux jeśli masz jakieś pytania lub uwagi dot. Twojego sklepu, skontaktuj się proszę z zespołem ecommerce. Jeśli chodzi o działanie Click Studio @atinstalacje o wyłączeniu wsparcia dla aplikacji informujemy od około 2 lat, także tutaj na forum. Skontaktuj się proszę jutro z BOK wybierając połączenie w temacie sklepu internetowego, zostaniesz połączony z zespołem ecommerce. Zgłoś proszę problem. Baza produktów zapewne jest do odzyskania jeszcze.

     
  6. papux

    papux Laureat

    Wiadomości:
    402
    Docenione treści:
    114
    Mnie puki co wszystko pasuje. Ja nie mam problemu z synchronizacją. Jednak jak kolega stwierdził że przenosi sklep i jest w trakcie wygaszania to nie widzę potrzeby aby temat dalej dążyć. Każdy ma inne wymagania i nie wszystkim da się dogodzić jednak trzeba mieć na uwadze że to klient decyduje nie usługodawca.
     
  7. atinstalacje

    atinstalacje Aktywny user

    Wiadomości:
    78
    Docenione treści:
    4
    Dzięki. Temat nieaktualny. Żegnam.
     

Poleć forum znajomym