1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Integracja z Allegro

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika centono, 17 Październik 2018.

  1. centono

    centono Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam
    Mam problem z integracją sklepu z Allegro. Nie ściągają się zamówienia, nie mogę wystawić żadnego produktu na allegro ani nawet wejść w zakładkę Konfiguracja/Integracje/Systemy aukcyjne gdzie mógłbym rozłączyć i ponownie połączyć konto Allegro ze sklepem co sugerujecie w Wiadomościach. Tak jest od niedzieli. Napisałem do Was posta z panelu ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Przypominam, że podobna sytuacja miała miejsce 4 miesiące temu i wówczas rozwiązanie problemu trwało blisko 2 miesiące. Czy teraz też będzie trwało tak długo?
    Pozdrawiam
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @centono jeśli do 10 nie otrzymasz odpowiedzi, skontaktuj się proszę z BOK wybierając jako temat rozmowy sklepy internetowego, zostaniesz od razu przekierowany do zespołu ecommerce i rozwiążemy temat od ręki. Pozdrawiam.
     
  3. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    Cześć,

    Czy integracja z allegro (eSklep Profesjonalny) powinna działać dwustronnie?
    Mogę wystawiać aukcje z poziomu sklepu, ale po zakupie na allegro nie pojawia mi się zamówienie w eSklep oraz nie aktualizują się stany magazynowe i tym samym nie wystawia się automatycznie dokument sprzedaży w wFirma. Czy tak powinno być, czy coś u mnie nie gra?
     
  4. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    I jak wygląda sytuacja z integracją z allegro?

    Może to coś pomoże - jak wciskam "Pobierz zamówienia" to mam info jak niżej.
    Ale nie wiem, czy ta integracja ma wykonywać się automatycznie czy mam wciskać to? Będę wdzięczny za info gdzie mogę znaleźć szczegóły odnośnie tego jak działa integracja Allegro- eSklep Pro.

    upload_2018-11-14_22-41-14.png
     
    Ostatnia modyfikacja: 14 Listopad 2018
  5. zagrajtosam

    zagrajtosam Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Szanowni Państwo z home.pl,

    Podobnie jak użytkownik, który wpisał się powyżej, mam ten sam problem z pobieraniem zamówień z allegro. U mnie komunikat jest taki:

    Pobierz zamówienia z aukcji: 0% pobieranie...

    I nic się nie dzieje. Jeszcze miesiąc temu też to się wieszało, ale wystarczyło rozłączyć i ponownie połączyć sklep z allegro i zamówienia były pobierane. Teraz wisi ten komunikat i koniec. Sądzę, że dotyczy to wielu użytkowników. Proszę o podanie sposobu aby ten problem rozwiązać, bo jest to mocno denerwujące.

    Pozdrawiam

    zagrajtosam.pl
     
  6. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @zagrajtosam sugeruję sprawdzić, czy masz ustawiony interpreter PHP 7.1 na serwerze sklepowym .
    Dodatkowo informuję, iż po obecnie zamówienia mogą być pobierane do sklepu z opóźnieniem ale zostanie to poprawione już w aktualizacji 5.8.33
     
  7. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    1. Jak sprawdzić czy mam ustawiony interpreter PHP 7.1 na serwerze sklepowym?
    2. obecnie zamówienia mogą być pobierane do sklepu z opóźnieniem - jakim? bo u mnie to już blisko tydzień trwa? Dlatego wybrałem wersję sklepu PRO aby mieć tą integrację, która jak się okazuje nie działa.
    3. Kiedy będzie wersja 5.8.33 poprawiająca problemy?
     
  8. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    Na infolinii otrzymałem poradę - proszę rozłaczyć i połączyć ponownie integrację z Allegro - pomogło :)
    Natomiast przy tej okazji mam pytanie - co oznaczają te znaczki : pineska i strzałka?

    upload_2018-11-19_16-23-32.png
     
  9. MarcinK

    MarcinK Stały bywalec

    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    10
    Ta pinezka pojawia się gdy coś jest napisane w polu "uwagi", a strzałka oznacza chyba zamówienie które zostało "utworzone" z dwóch połączonych ze sobą zamówień.
     
    lukbal lubi to.
  10. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    ma to sens, dzięki :)
     
  11. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    Kolejna sprawa związana z integracją z allegro. Jak kupuje klient na allegro, to aktualizuje się stan magazynowy w sklepie, natomiast jak kupuje w sklepie to nie aktualizuje się na allegro. Jakiś pomysł jak to rozwiązać, bo jest to bardzo uciążliwe? Obecnie - każdego wieczora uspójniam allegro ze sklepem ...
     
  12. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    Nasza integracja obecnie jeszcze nie jest obustronna. Zamówienia z Allegro poprawnie zdejmują stan magazynowy, niestety sprzedaż w sklepie nie spowoduje synchronizacji aukcji na Allegro.
    Nasi programiści pracują nad tym, aby została integracja obustronna wykonana na naszej platformie, niestety wymaga to czasu. Jak potrzebujesz od teraz programu do pełnego zarządzania aukcjami na allegro to mogę zasugerować sprawdzenie Baselinkera.
     
  13. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    Dzięki za info. Pewnie nie możesz zdradzić szczegółów kiedy będzie pełna integracja z Allegro, i czy będzie darmowa?
     
  14. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @lukasz.balkowiec niestety nie posiadam konkretnej daty wdrożenia, w przypadku ceny będzie to wbudowana funkcjonalność.
     
    lukbal lubi to.
  15. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    Ok, dzięki. Zostało czekać z niecierpliwością :)
     
  16. lukbal

    lukbal Wyjadacz

    Wiadomości:
    90
    Docenione treści:
    2
    @LukaszC Jakieś nowe wieści - daty, konkrety odnośnie poprawionej integracji z Allegro? :)

    Czekam z niecierpliwością, bo strasznie irytuje mnie ręczne poprawianie ofert na Allegro, mimo że mam Sklep Pro, który wg zapewnień miał mieć integrację dwustronną w rozmowie tel podczas wyboru i zakupu platformy ...
     
    upitykubusiemx3 lubi to.

Poleć forum znajomym