Witam Mam zakupioną usługę Business Cloud Basic która nie umożliwia dostępu do konta za pomocą SSH. Czy jeśli zmienię usługę na wyższą gdzie taki dostęp jest będę mógł bez problemu zainstalować sobie w jakimś katalogu projekt z Laravel 5.7? Czy będę mógł normalnie zainstalować Composer i inne niezbędne rzeczy aby korzystać z projektu?
Najlepiej weź sobie konto testowe na kilka dni i sprawdź, wiele daje się uruchomić, ale są rzeczy które mają za dziwne wymagania.
Mam konto od kilku ładnych lat i zwiększylem aby móc korzystać z Laravel i niestety nie działają mi zapytania PUT, DELETE. Czy Home.pl jakoś je wycina?
Stare konta hostingowe (IdeaWebServer) na pewno nie obsługują tych metod. Możesz ewentualnie potestować na nowym hostingu z Apachem -można kupić na miesiąc. W wersji testowej SSH nie będzie działało.
Rejestracji usługi możesz dokonać na stronie home.pl wybierając Hosting Podczas składania zamówienia wybierz okres testowy. Jeśli usługa spełni Twoje oczekiwania, opłać ją. Jeśli masz dodatkowe pytania dot. oferty na Twoje konto, sugeruje kontakt z Biurem Obsługi Klienta i zgłoszenie tego faktu. O aspekty techniczne możesz pytać tutaj lub przesyłając zgłoszenie.
Po kontakcie mailowym z BOK i wyjaśnieniem, że potrzebuje uruchomić framework Laravel zaproponowano mi zmianę z Basic na Business Cloud Starter mówiąc, że nie ma przeszkód do uruchomienia tego środowiska. Nikt nie uprzedził mnie, że mogę mieć problemy. Teraz kiedy pytam grzecznie gdzie moze kryć się problem otrzymuję odpowiedź jak mam dokupić kolejne usługi? To jakaś kpina? Tak wygląda pomóc na forum kogoś z jego administracji podpisujacego się jako Centrum pomocy/BOK? Tak się traktuje klienta z wieloletnim stażem?
@wachcio założyłeś wątek i poprosiłeś o pomoc. Otrzymałeś odpowiedź. Jakiego rozwiązania oczekujesz w chwili obecnej? Napisz, dołożę starań aby Ci pomóc w inny sposób niż wskazany wyżej. Abym mógł odnieść się do Twojej uwagi, dot. "wprowadzenia w błąd" (bo wszystko na to wskazuje), musiałbym zapoznać się z korespondencją jaka miała miejsce z BOK. Nie wykluczam, że pracownik proponując Ci zmianę na wyższą usługę, nie sprawdził jaki typ usługi posiadasz. Jednak nadal nie zmienia to faktu, że możesz w tej chwili sprawdzić usługę opartą o środowisko Apache (co jest bezpłatne) i wtedy, np. złożyć reklamację lub powołując się na naszą rozmowę, skontaktować się z BOK. Dołożymy starań aby, o ile będzie wszystko działało jak tego oczekujesz, doprowadzić do tego abyś mógł bez większych kosztów korzystać z właściwej usługi. Jednak tu na forum zajmujemy się kwestiami technicznymi a nie rozpatrywaniem reklamacji. Od tego jest Biuro Obsługi Klienta. Zarejestruj usługę, upewnij się co do jej działania z Laravel tak jak tego oczekujesz. Jeśli jest ok, skontaktuj się z nami - wyślij zgłoszenie przez formularz i podaj mi numer sprawy.
IMO możliwość wykorzystania Laravela to jedna, a działanie restAPI to drugie. I nie muszą się wiązać, no chyba, ze faktycznie Laravel wykorzystuje domyślnie m.in. PUT i DELETE. To tylko moje domysły.
@Grzesiek chodziło mi o to, że w Twojej odpowiedzi nie było wzmianki o możliwej migracji na inne rozwiązanie techniczne które mi rozwiązało by problem tylko o możliwości wykupienia nowej co jest absurdem zważając, że dopiero co zwiększyłem abonament. Zrozumiałem, że mam zostać przy jednej usłudze która nie spełnia do końca moich obecnych oczekiwać i wykupić kolejną... @cesar Laravel domyślnie przy obsłudze restAPI wykorzystuje DELETE i PUT