1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Integracja z Pocztą Polską - odbiór w punkcie

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika trinezie, 3 Styczeń 2016.

  1. trinezie

    trinezie Zaglądacz

    Wiadomości:
    11
    Docenione treści:
    3
    Witam, czy jest możliwa taka integracja z Pocztą Polską, że ktoś po wyborze opcji dostawy "Poczta Polska - odbiór w punkcie" zobaczy mapkę (coś podobnego jak jest na stronie: http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/) i na niej będzie mógł zaznaczyć, gdzie chce odebrać przesyłkę?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Temat zgłoszony do kierownika i od razu puszczony dalej. To są elementy integracji a więc nie powinno zająć to programistom zbyt wiele czasu do przygotowania.

    Obserwuj komunikaty techniczne: www.home.pl/komunikaty
     
  3. materacotti

    materacotti Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Pozwolę sobie odpowiedzieć w temacie integracji.

    Zgłaszałem sprawę integracji przesyłek z Poczty Polskiej już we wrześniu ubiegłego roku.

    Jak widać NIC nie ruszyło w tej kwestii i pewnie prędko się to nie zmieni, a szkoda.

    Większość platform ten problem rozwiązało już jakiś czas temu, a tutaj tymczasem ciągle bieda. Nie ma możliwości zintegrowania przesyłek Poczty Polskiej(przykładowo przesyłka polecona, Kurier 48 i Kurier48 Odbiór w punkcie), tak jak ma to miejsce w przypadku Paczkomatów InPost.

    W ten sposób tracicie klientów i będziecie ich tracić, jeśli nie zaczniecie odpowiednio reagować na prośby i sugestie klientów.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @materacotti rozumiem Cię, wszystkie tego typu zgłoszenia są zbierane i na bieżąco przekazywane do kierownika produktu a dalej do osób odpowiedzialnych za wdrożenie zmian. Mamy nadzieję, że najbliższe tygodnie/miesiące poprawią sytuację i umożliwią jeszcze szybsze wdrażanie zmian, które oferują partnerzy.
     
  5. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Wiadomości:
    67
    Docenione treści:
    5
    Dzień dobry

    Czy wiadomo już, czy i kiedy będzie wprowadzana intergracja z odbiorem paczki w punkcie oferowanym przez Poczte Polską?
     
  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Temat jest w dalszym ciągu w trakcie realizacji, wdrożenie pewnych elementów wymaga większych modyfikacji i przygotowania osobnych mechanizmów dla samego sklepu. Zdajemy sobie sprawę, że rozwiązanie funkcjonuje już w sieci i wiele sklepów oferuje je w standardzie, inne za pomocą zewnętrznych wtyczek.

    :) Chciałbym w tej chwili napisać coś więcej o planach i postępie prac związanym ze sklepem i jego rozwojem, ale raz: nie mogę, dwa: były by to bardzo zakręcone informacje, z wieloma powiązaniami między sobą.

    Edit: temat przestawiam jako "w trakcie realizacji" dlatego że rozwiązania są już testowane i mamy nadzieję przedstawić je na przestrzeni najbliższych miesięcy.
     
    Ostatnia modyfikacja: 16 Maj 2016
  7. Jakubbb

    Jakubbb Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry, czy coś ruszyło w kwestii omawianej integracji?
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Tylko tyle, że integracja tego typu jest teoretycznie uwzględniona jeszcze na ten rok. Mamy trochę związane ręce w tym temacie przez programistów... :(
     
  9. materacotti

    materacotti Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Czyli jednym słowem: żenada. Czas mija i nic się w tej kwestii nie zmieniło.

    Na niemal każdej platformie sklepowej ta forma wysyłki jest dostępna i działa bez zarzutu.

    Konieczność wpisywania w uwagach przez klienta wybranego punktu pocztowego jest mocna irytująca i mało profesjonalna. Nie każdy klient też na to zwraca uwagę przez co trzeba tracić czas na pisanie wiadomości do klientów.

    Coś czuje, że tej integracji prędko nie wprowadzicie.
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @materacotti znamy sytuację i jako firma serdecznie przepraszamy za przedłużający się brak tej integracji. Robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej umożliwić wprowadzenie tej integracji do naszych sklepów. Niestety, ale przygotowanie takiej integracji zajęło więcej niż przypuszczaliśmy, ale jest już światło w tunelu, po którym może wywróżyć, że do końca roku lub na początku przyszłego roku, taka integracja zostanie u nas udostępniona.
     
  11. maly-7

    maly-7 Uczestnik

    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    3
    Czy opcja odbiór w punkcie została już dodana, czy coś przegapiłem?
     
  12. Anna

    Anna Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    witam kiedy bedzie opcja:eek:dbior w punkcie" dla poczty?? zgłaszane bylo wielokrotnie od ponad roku.
     
  13. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Docelowo będzie to dostępne w integracji w sklepie, ale nie mogę podać w tej chwili żadnego terminu... przy poprzednim poście wróżyłem termin na koniec roku, ale niestety minęło się to z prawdą. Z tego powodu proszę o cierpliwość, gdy termin wprowadzenia takiej integracji będzie dostępny, wtedy z pewnością o nim tutaj poinformuje. Wolę nie wróżyć z terminem tak jak poprzednio. Przepraszamy za długie oczekiwanie.
     
  14. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Wiadomości:
    67
    Docenione treści:
    5
    Wiadomo juz może cokolwiek o tej intergracji?
     
  15. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @iisjah @Anna niestety, ale jeszcze musimy poczekać na wprowadzenie tej modyfikacji (najprawdopodobniej do końca lub początku przyszłego roku). Póki co sugerujemy klientom w takich sytuacjach dodawanie dodatkowego pola przy formularzu zamówienia, w którym kupujący wpisuje "z palca" punkt odbioru. Następnie sprzedający (admin w sklepie) podczas przygotowywania wysyłki może wybrać punkt odbioru w ramach punktów odbioru Poczty Polskiej. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale póki nie ma dostępnej wtyczki, można to w taki alternatywny sposób zrobić.

    Przepraszamy za długi czas oczekiwania i prosimy jeszcze o cierpliwość.
     
  16. iisjah

    iisjah Bystrzak

    Wiadomości:
    67
    Docenione treści:
    5
    Wiem że męczę ale to jest ważna integracja, której wprowadzenie trwa już drugi rok - czy wiadomo już termin jej wprowadzenia?
     
  17. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Odbiór paczki w punkcie zostanie wprowadzony podczas aktualizacji sklepów do wersji 1.8.20 lub 1.8.21. Proszę obserwować komunikaty o aktualizacjach sklepów, które publikujemy pod adresem: https://pomoc.home.pl/section/komunikaty/sklep

    Tuż przed planowaną aktualizacją, dodamy odpowiednie informacje na powyższej podstronie.
     
  18. ctk24_pl

    ctk24_pl Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    czy jest jakiś orientacyjny termin wprowadzenia tej wersji sklepu? Rozumiem, że to jest system SaaS ale na Boga blisko 2 lata na wprowadzenie usługi, która w większości systemów handlowych jest od dawna.
    Z powodu braku Paczki w Ruchu oraz Odbioru w urzędzie muszę korzystać z oprogramowania trzeciej firmy co generuje koszty.
    Z tego powodu rozglądam się za zmianą systemu bo brak aktualizacji możliwości dodawania integracji jest irytujący.
     
  19. Trzy Marchewki

    Trzy Marchewki Użytkownik

    Wiadomości:
    58
    Docenione treści:
    9
    @ctk24_pl podpowiedz za jakiś czas na co się przesiadłeś.
     
  20. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Po konsultacji z kierownikiem produktu, otrzymałem informacje, że odbiór paczki w punkcie (m.in. Poczta Polska oraz przynajmniej 4 innych kurierów) zostanie wprowadzony wraz z aktualizacją oprogramowania sklepu do wersji 1.8.20, której możemy spodziewać się w okolicach 15 marca 2018.
     

Poleć forum znajomym