ROZWIĄZANE Brak możliwości modyfikacji "Własny Styl CSS"

Dyskusja w 'Zmiana wyglądu sklepu i edycja zaawansowana' rozpoczęta przez użytkownika PomDrH, 17 Marzec 2016.

1. PomDrH

PomDrH Stały bywalec

Docenione treści:
    3
    Witam,

jestem całkiem zielony w kodowaniu i modyfikacji CSS stron www ale muszę się całkiem szybko przyuczyć. Posiadam szablony, którym chciałbym coś zmienić jednak przy jakiekolwiek zmianie w pozycji "Własny Styl CSS" uzyskuje komunikat w prawym dolnym rogu "Wystąpił błąd składniowy LESS zaczynając od linii: 1" (załącznik). Nie ważne co wpiszę, co zmienię wyskakuje to samo. Widzę, że chodzi o pierwszą linie no niestety jak wspomniałem jestem zielony. Tym prędzej jestem zdziwiony bo jest to czysty kod, który nie był modyfikowany od zakupu.

Jakieś sugestie? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

p.s. Zrobiłem kopie, żeby nie psuć strony ;)

Załączone pliki:

2. TheL

TheL @Lider VIP Beta-tester

Docenione treści:
    535
    chwila, a gdzie Ty to modyfikujesz? umieść to we Własny Styl CSS, nie w less :D

3. PomDrH

PomDrH Stały bywalec

Docenione treści:
    3
    Wiem o tym, że mam zmieniać wszystko we własnym stylu ale nie mogę nic w nim zmienić bo właśnie ten komunikat wychodzi. Zaznaczam raz jeszcze, że jakikolwiek znak zmienię, wartość itp. wyskakuje te okienko. ;(
    Wycięty screenshot to jest okno z "Własny styl CSS"

4. TheL

Docenione treści:
    535
    Wg mnie składnia ponad podaną linią jest niepoprawna dla własnego css

5. TheL

Docenione treści:
    535
    to wywal linie powyżej tej wstawianej.

6. PomDrH

PomDrH Stały bywalec

Docenione treści:
    3
    Dobra, okey. Coś ruszyło po wyrzuceniu w kopii całości:

@color-black = @bgcolor2;
    @color-glowny = @maincolor;
    @frame-color = @bgcolor2;
    @color-tla = @bgcolor;
    @buttonhover = #666;
    @inputbg = #e5e5e5;
    @filterhover = #e5e5e5;
    @priceColor = @czarny;

@czarny = #000;
    @bialy = #fff;
    @szare-kreski = #e5e5e5;
    @szary-up = #666;