1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE WordPress problem z bezpośrednimi linkami, błąd 404

Dyskusja w 'Obsługa i konfiguracja CMS WordPress' rozpoczęta przez użytkownika Edyta, 6 Czerwiec 2016.

  1. Edyta

    Edyta Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Jestem początkującym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość. W home.pl korzystam z hostingu BUSINESS CLOUD STARTER i nie wiem czy swój problem zamieszczam w odpowiednim miejscu. Mam jedną stronę na WordPress i działa ok. Niedawno pod drugą bazę WordPressa podpięłam zewnętrzną domenę i widoczna jest tylko strona główna na innych wyświetla się błąd 404 (wcześniej na innym hostingu strona działała bez problemu). W obydwu bazach mam identycznie ustawione linki bezpośrednie. Obecnie pracuje nad uruchomieniem trzeciego projektu tym razem MU. Do czasu podpięcia domeny strona wyświetlała się prawidłowo. Po podpięciu domeny również wyświetla się błąd 404 Nie mogę wyświetlić stron (oprócz głównej) i zapisać żadnego nowego wpisu.Wszystkie wtyczki są wyłączone. Proszę o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników.
     
  2. gielo2

    gielo2 Zaawansowany

    Wiadomości:
    164
    Docenione treści:
    22
    Jak masz 404 to, czy podmieniłaś wszystkie adresy w bazie danych na ten z którego korzystasz? Chodzi o to, że jak podpięłaś zewnętrzną domnenę, to zmiana jej w panelu administratora nie wystarczy, trzeb podmienić także w bazie danych. Można to zrobić ręcznie albo za pomocą odpowiedniego pluginu. Najlepiej poszukaj w sieci dokładnego opisu.

    Innym problemem może być także brak .htaccess i tzw. mod_rewrite. Jeśli ustawiłaś przyjazne adresy, a brak wspomnianego pliku, to będzie wywalało właśnie błąd 404, czyli niedostępności strony pod danym adresem (podstrony).
     
  3. TheL

    TheL @Lider VIP Beta-tester

    Wiadomości:
    2 403
    Docenione treści:
    535