1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Dotpay - Płatność zakończona sukcesem w panelu na zielono

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika netkam, 14 Lipiec 2016.

  1. netkam

    netkam Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Ostatnia sugestia na dzisiaj ;)

    Mam zintegrowane płatności dotpay. Czy dałoby się sprawdzać poprzez api czy płatność zakończyła się sukcesem i na zielono podświetlać kwotę w przypadku płatności zakończonej sukcesem w panelu tak jak jest to w przypadku płatności ecard ? Ułatwiłoby to znacznie sprawę logowania się do dotpay i sprawdzania płatności.

    Dzięki i Pozdrawiam Kamil Wojtyś
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @netkam dziękuję za przesłanie sugestii. Dodałem ją do naszego systemu wewnętrznego, teraz czeka na sprawdzenie przez kierownika produktu (numer zgłoszenia: FEEDBACK-682). Proszę o cierpliwość, gdy uzyskam jakąkolwiek informację, odezwę się w utworzonym przez Ciebie temacie (tutaj).
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @netkam otrzymałem informacje, że dla każdej płatności elektronicznej w sklepie ustawiany jest status płatności 'opłacona' i kolor zielony dla kwoty, jeżeli płatność przejdzie poprawnie. Jeżeli jest według Ciebie inaczej - to potrzebujemy ID zamówienia w sklepie, to dokładnie to sprawdzimy po naszej stronie (ID takiego zamówienia możesz wysłać w wiadomości prywatnej). Póki co ustawiam status sugestii jako odrzucony, później ewentualnie zmienimy.

    W sklepie Click Shop dostępny jest widok listy wpłat z danego dnia (w szczegółach zamówień oraz na liście zamówień), w ten sposób, niezależnie od wybranej formy płatności, administrator sklepu możesz sprawdzić wszystkie wpłaty w danym dniu.
     
    netkam lubi to.
  4. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @netkam sprawdź następujące rzeczy:
    • czy w ustawieniach DotPay w sklepie Click Shop, jest wpisany ten sam PIN, co w panelu operatora płatności,
    • sprawdzić czy na pewno w DotPay podana jest ta sama domena (www lub bez www ma znaczenie),
    • jeśli poprzednie punkty zostały sprawdzone to prześlij mi w wiadomości prywatnej logi płatności DotPay oraz sumę kontrolną dla zamówienia 2532 - sprawdzimy jeszcze dokładniej.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @netkam dostałem od chłopaków wiadomość, rozwiązanie do przetestowania:

    "prośba o zmianę PINu w DotPay, zapisanie nowego w sklepie, wyczyszczenie cache i sprawdzenie kolejnej transakcji z DotPay"

    Czy możesz to sprawdzić i dać znać czy jest ok?
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @netkam - czy mógłbyś to sprawdzić?
     
  7. netkam

    netkam Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    0
    Dalej nie działa
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Najprawdopodobniej najbliższa aktualizacja do 5.8.12 rozwiąże zgłaszane w tym temacie kwestie, ponieważ zostanie poprawiony sposób sprawdzania transakcji.

    Ewentualnie zgłaszany błąd mógł być związany też błędami dotyczącymi funkcjonowania SSL (w październiku 2016r. zostało to poprawione).

    Przepraszam za długi czas oczekiwania. Podsumowując, zgłaszane w tym temacie nie powinny już występować.
     

Poleć forum znajomym