Ostatnia sugestia na dzisiaj Mam zintegrowane płatności dotpay. Czy dałoby się sprawdzać poprzez api czy płatność zakończyła się sukcesem i na zielono podświetlać kwotę w przypadku płatności zakończonej sukcesem w panelu tak jak jest to w przypadku płatności ecard ? Ułatwiłoby to znacznie sprawę logowania się do dotpay i sprawdzania płatności. Dzięki i Pozdrawiam Kamil Wojtyś
@netkam dziękuję za przesłanie sugestii. Dodałem ją do naszego systemu wewnętrznego, teraz czeka na sprawdzenie przez kierownika produktu (numer zgłoszenia: FEEDBACK-682). Proszę o cierpliwość, gdy uzyskam jakąkolwiek informację, odezwę się w utworzonym przez Ciebie temacie (tutaj).
@netkam otrzymałem informacje, że dla każdej płatności elektronicznej w sklepie ustawiany jest status płatności 'opłacona' i kolor zielony dla kwoty, jeżeli płatność przejdzie poprawnie. Jeżeli jest według Ciebie inaczej - to potrzebujemy ID zamówienia w sklepie, to dokładnie to sprawdzimy po naszej stronie (ID takiego zamówienia możesz wysłać w wiadomości prywatnej). Póki co ustawiam status sugestii jako odrzucony, później ewentualnie zmienimy. W sklepie Click Shop dostępny jest widok listy wpłat z danego dnia (w szczegółach zamówień oraz na liście zamówień), w ten sposób, niezależnie od wybranej formy płatności, administrator sklepu możesz sprawdzić wszystkie wpłaty w danym dniu.
@netkam sprawdź następujące rzeczy: czy w ustawieniach DotPay w sklepie Click Shop, jest wpisany ten sam PIN, co w panelu operatora płatności, sprawdzić czy na pewno w DotPay podana jest ta sama domena (www lub bez www ma znaczenie), jeśli poprzednie punkty zostały sprawdzone to prześlij mi w wiadomości prywatnej logi płatności DotPay oraz sumę kontrolną dla zamówienia 2532 - sprawdzimy jeszcze dokładniej.
@netkam dostałem od chłopaków wiadomość, rozwiązanie do przetestowania: "prośba o zmianę PINu w DotPay, zapisanie nowego w sklepie, wyczyszczenie cache i sprawdzenie kolejnej transakcji z DotPay" Czy możesz to sprawdzić i dać znać czy jest ok?
Najprawdopodobniej najbliższa aktualizacja do 5.8.12 rozwiąże zgłaszane w tym temacie kwestie, ponieważ zostanie poprawiony sposób sprawdzania transakcji. Ewentualnie zgłaszany błąd mógł być związany też błędami dotyczącymi funkcjonowania SSL (w październiku 2016r. zostało to poprawione). Przepraszam za długi czas oczekiwania. Podsumowując, zgłaszane w tym temacie nie powinny już występować.