Chodzi mi o komunikat, który jest opisany tutaj: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/co-to-znaczy-ze-moja-skrzynka-e-mail-jest-przepelniona/ Założyłem sobie dwie skrzynki email: jedna z włączoną opcją "Blokuj informacje o nowościach i ofertach od operatora." druga miała ją wyłączoną (bo jak kiedyś wspominałem nie dostaję tych wiadomości i chciałem to przetestować). Skrzynki miały 50M więc łatwo było osiągnąć stan <=20M. Skrzynki zapychałem sukcesywnie do 100% zajętości i... emaila nie dostałem. Czy są jakieś dodatkowe warunki, które trzeba spełnić? Dodam jeszcze, że w czasie zakładania konta pocztowego zauważyłem, że opcja "Blokuj informacje o nowościach i ofertach od operatora." jest domyślnie włączona. Czy gdzieś się to ustawia w opcjach serwera?
tego się domyśliłem. Pamiętam nawet że kiedyś była taka opcja. Ba nawet prosiłem by te ustawienia były dziedziczone... ale teraz nie mogę jej odszukać. Co nie zmienia faktu że emaila o przepełnieniu nie dostałem.
@LorK sprawdzam temat wysyłania wiadomości e-mail o przepełnieniu skrzynek. Numer zgłoszenia QA-28844 - dokładnie to sprawdzimy po naszej stronie i wyprostujemy.
@LorK @casar otrzymałem potwierdzenie i dodatkowe informacje, że powiadomienia wysyłane są na skrzynkę niezależnie od ustawionych na usłudze opcji, a warunki są następujące: ilość wolnego miejsca mniejsza bądź równa 20MB, wysyłka tych wiadomości jest realizowana codziennie po północy,
@Mariusz - no to generalnie słabe to jest. Mam skrzynkę - powiedzmy 1000GB (bo lubię duże i dużo ). W tej chwili mam zajęte powiedzmy 950MB. Rano dostaję emaila 17MB. Przesyłam go dalej. W tym momencie moja skrzynka kwalifikuje się już do powiadomienia, którego jeszcze nie dostaję. W tym czasie dostaję korektę projektu i kilka innych wiadomości, które sumarycznie przekraczają pojemność mojej skrzynki. Kolejna osoba dostanie zwrot i jeśli jest kumata to mi o tym powie a jeśli nie to uzna to za spam i skasuje. O północy nawet nie dostanę powiadomienia bo moja skrzynka jest już pełna. Kiedyś było to lepiej zrobione - pierwszy email szedł jak pasek zajętości konta zmieniał się z zielonego na żółty (~75% zajętości konta) a następny przy zmianie na czerwony pasek (~90%). Dawało to znacznie lepszy pogląd na to co się dzieje i znacznie więcej czasu na reakcję. Istnieje szansa by to usprawnić? Dodatkowo - fajnie by było jak by można było ustawić czy takie powiadomienie ma iść do klienta czy do administratora serwera.
Wysłałem to jako sugestie do kierownika produktu (FEEDBACK-733), gdy otrzymam jakąkolwiek odpowiedź z tym związaną, dam znać w tym temacie.
@LorK mogę potwierdzić, że mechanizm powiadomień o przepełnieniu skrzynek będzie na 100% modyfikowany. Nie mogę żadnej aktualizacji z tym związanej obiecać w 2016 roku, ale na 2017 jak najbardziej.
@Mariusz , w takim razie czekam. Obecnie przytrafiło mi się na jednym koncie, że jeszcze nie przyszło powiadomienie a skrzynka się już zapchała i nie dało się nic większego odebrać / wysłać.