1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

10 powodów dla którch warto wybrać home.pl a nie...

Dyskusja w 'Firma w Internecie' rozpoczęta przez użytkownika Grzesiek, 16 Październik 2015.

  1. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    ...inną firmę. Oczywiście, to konkurencja sprawia, że jesteśmy gdzie jesteśmy i świadczymy dla Was usługi najwyższej jakości. To dzięki nim, mamy powód do rozwoju i rozwijamy się, czego najlepszym dowodem są kolejne inwestycje i nowe usługi. To dzięki naszym Klientom, możemy nadal pochwalić się pozycją lidera usług hostingowych w Polsce oraz lidera utrzymania ilości domen internetowych.

    Dzięki Wam jesteśmy bliskimi partnerami Google i Microsoft, oraz wielu innych firm, których usługi świadczymy w ramach naszej oferty.

    Powodów, dla których warto wybrać naszą firmę, jest naprawdę dużo. Możemy porównywać mniej lub bardziej ważne aspekty działania firmy, wchodzić w szczegóły parametrów i rankingów, porównywać parametry techniczne i ofertę oraz sprawdzać czy na pewno deklarowane wartości są realizowane i jakie są ich wzorce, do których zestawiamy nasze wyniki. ISO czuwa nad nami, polityka jakości zobowiązuje, a wszystko kontrolowane wewnętrznie, ale i zewnętrznie przez niezależne jednostki certyfikujące.

    Jedno jest pewne, od 18 lat jesteśmy otwarci na Klienta. Skupiamy na Was całą swoją uwagę, czego dowodem jest fakt, że prawie połowa firmy zatrudniona jest m.in w Biurze Obsługi Klienta.

    Zestawiłem 10 powodów, chociaż początkowo było ich więcej, dla których warto wybrać home.pl dla swoich domen, dla swojej strony WWW, dla swojego sklepu internetowego lub po prostu dla swojego biznesu w sieci! A także partnera, z którym rozwiniemy swoje, np. hobby :). To jednak nie koniec, bo wraz z rozwinięciem oferty, powody dwoją się i troją, ale nie bez powodu wybrałem dla Was właśnie te wypisane poniżej...

    Wszystkie poniższe powody są ważne, ale kilka z nich jest najważniejszych, szczególnie w kontekście prawa i zobowiązań. Na pewno wrócimy do tego tematu.

    Dlaczego warto wybrać home.pl? 10 wybranych powodów, dla których home.pl wyróżnia się na tle konkurencji i są na to niepodważalne dowody... :)

    1. Nasza firma zarejestrowana jest w Polsce, podlegamy pod Polskie prawo. Nie wysyłamy widokówek z Cypru. Obsługujemy naszych Klientów po Polsku, ale również po Angielsku.
    2. Nasze serwery znajdują się w Polsce (Piaseczno pod Warszawą).
    3. Nasi pracownicy są zatrudnieni tylko i wyłącznie przez home.pl. Każdy z nas zna firmę, jej ofertę oraz wie, komu zgłosić Twój problem. Jeśli spotkasz nas na ulicy, możesz skorzystać z naszej wiedzy i doświadczenia. Nie jesteśmy anonimowi.
    4. Nasi pracownicy przyjmują zgłoszenia, konsultują je i przekazują do realizacji w trybie bieżącym. Kiedy Ty zgłaszasz niedogodność, nasz zespół techniczny przystępuje do działania. Nie ma tu miejsca na pośredników i automaty przyjmujące zgłoszenia, wszystko dzieje się na żywo.
    5. Jesteśmy dostępni dla Was przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Ale mamy przerwę w Wigilię i Sylwestra. Tylko w nocy, bo na drugi dzień ponownie odbieramy telefony. Możesz do nas zadzwonić, napisać lub porozmawiać na czacie. Prowadzimy też dyskusje z naszymi klientami, na forum. Jeśli masz SKYPE'a, to dzwonisz za darmo.
    6. Nasze usługi charakteryzują się wysokimi parametrami bezpieczeństwa.
    7. Nasza oferta jest prosta. Wiesz za co płacisz i ile płacisz. Jeśli brakuje Ci miejsca i/lub mocy, zmieniasz pakiet w dowolnym momencie. Wystarczy kontakt z BOK. Konsultant przygotuje ofertę od razu. Nie musisz czekać tygodnia na wiadomość.

    8. Nie zaskoczę Cię, jeśli napiszę, że zapewniamy wysoki procent dostępności naszych usług? A jak dodam, że w przeciwieństwie do innych, wywiązujemy się z niego? Nasi administratorzy monitorują działanie naszych usług całą dobę. Reagujemy najszybciej jak się da. Nie ukrywajmy, kiedy Ty dzwonisz, aby zgłosić nieodpowiednie funkcjonowanie usługi, to my już jesteśmy w trakcie rozwiązywania niedogodności. Jeśli nie chcesz, nie musisz dzwonić. Wiemy, pracujemy!

    9. Sklepy internetowe to nasze oczko w głowie, mamy ich bardzo dużo i ciągle przybywają kolejne. Masz stałą cenę, tak długo jak z nami zostajesz, wiesz za co płacisz i wiesz ile będzie to kosztowało za rok. Aktualizujemy sklepy częściej niż inni. Aktualizujemy, nie poprawiamy. Rozwijamy produkt. Wdrażamy Twoje pomysły! Z nami już na starcie dostajesz pakiet bonusów, czyli wszystko co jest Ci potrzebne do rozpoczęcia działalności w sieci.
    10. Wiesz że nasze Centrum Pomocy jest największą dostępną dokumentacją tego typu w polskiej sieci? Udostępniamy ponad 1200 artykułów pomocy, poruszamy wszystkie tematy, związane z obsługą naszych usług oraz niestandardowymi rozwiązaniami i ciągle tworzymy nowe instrukcje. Abyśmy mogli dostarczyć Ci jeszcze lepsze wsparcie i więcej wiedzy, udostępniamy także forum dyskusyjne. To tu rozwiązujemy wszystkie niestandardowe problemy, daleko wykraczające poza nasz zakres wsparcia. Jeśli Twoja lodówka ma dostęp do sieci, to nie widzę problemu, abyś rozpoczął dyskusję na temat jej konfiguracji.

    a Ty dlaczego z nami jesteś?
     
    Mariusz lubi to.
  2. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    > a Ty dlaczego z nami jesteś?

    ale że ja? :) Ja bo mam do Was zaufanie. Cena jest wyższa niż u innych ale w sumie przez jakieś 12 lat nie zaliczyliście "wtopy" na kontach, które od Was kupuję :)

    A no i lubię Waszą obsługę przez czat, skype, telefon.

    Trochę zabolało jak zrezygnowaliście z systemu partnerskiego, który dawał fajne rabaty... ale żona też czasem przypali kobiety a i tak się ją kocha ;)
     
    Grzesiek lubi to.
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Dziękujemy za zaufanie. Dokładamy wszelkich starań, całą dobę, 365 dni w roku, aby wszystko działało... Wspieramy nasze "maszyny" w pracy.

    Zwróć uwagę, że poza w/w kanałami udostępniliśmy także połączenie przez WhatsApp: https://pomoc.home.pl/kontakt/ na tym samym numerze co nasza Infolinia.

    Pamiętaj, że nadal masz program polecaj.home.pl. Obserwuj także wydarzenia na Facebook i forum, w zeszłym roku było sporo gadżetów do zgarnięcia ale i rabatów na usługi. Kompletujemy plany i pomysły na ten rok, więc uwzględnimy w nich więcej zniżek. Może z czasem i nasi użytkownicy forum coś dorzucą od siebie :)
     
  4. LorK

    LorK Przyjaciel forum Beta-tester

    Wiadomości:
    1 064
    Docenione treści:
    96
    Tak wiem, że macie WhatsApp... macie też email... ale z pierwszego nie korzystam wcale a z drugiego raczej sporadycznie.
     

Poleć forum znajomym