W TRAKCIE Aplikacja mobilna PWA

Discussion in 'Sklep internetowy eSklep' started by Krzysiek Snow, Dec 17, 2018.

  1. Krzysiek Snow

    Krzysiek Snow Bywalec

    Messages:
    16
    Likes Received:
    4
    Dzień dobry,

    w ramach testów, włączyłem (a właściwie ustawiłem parametry) Konfiguracja >> Aplikacja mobilna PWA

    Chciałbym to wyłączyć, bo niepotrzebnie wyskakuje informacja "Dodaj aplikację ... do ekranu głównego" na urządzeniach mobilnych po wejściu na stronę sklepu. Jak to zrobić?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy

    Messages:
    3,659
    Likes Received:
    331
    @PawelS @LukaszC czy nie jest to związanie z edycją pliku header? Rzucicie okiem?
     
  3. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @Krzysiek Snow niestety nie mam możliwości po 1 skonfigurowaniu PWA jego wyłączenia. Można to obejść edytując plik header.tpl i usunąć z niego lini:
    Code:
    [4] <!--[if gt IE 9]><!--> <html {feature name="pwa"}data-pwa="1"{/feature} lang="{lang key='short'}"> <!--<![endif]-->
    [12] <meta name="mobile-web-app-capable" content="yes">
    [14-16]     
    {feature name="pwa"}
    <link rel="manifest" href="{baseDir}/public/manifest.json">
    {/feature}
     
  4. Krzysiek Snow

    Krzysiek Snow Bywalec

    Messages:
    16
    Likes Received:
    4
    Dzień dobry,

    szkoda, że nie ma nigdzie tej informacji, że skonfigurowane raz zostaje z nami na zawsze, jak dla mnie jest nie do przyjęcia, że nie da się wyłączyć czegoś co można włączyć, co przed kilkoma chwilami było wyłączone i nie było obowiązkowe.Wg. mnie to jest błąd, a nie funkcjonalność i zgłoszenie nie powinno być ustawione za rozwiązane.

    Samo zaproponowane rozwiązanie jest dla mnie nie do przyjęcia, bo oficjalne wsparcie wskazuje mi, żebym edytował plik po edycji którego traci się wsparcie.

    Czy nie można w takim razie przywrócić wersji tego pliku sprzed np poniedziałku 18:00 ?
     
    MariuszMar likes this.
  5. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team

    Messages:
    973
    Likes Received:
    108
    @Krzysiek Snow przesłałem zapytanie do działu rozwoju aplikacji, czy można dodać przycisk Wyłącz i Włącz
     
    Krzysiek Snow likes this.
  6. MariuszMar

    MariuszMar Nowy użytkownik

    Messages:
    2
    Likes Received:
    1

    Czy Home.pl, w szczególności Dział Rozwoju poradził sobie z problemem "aplikacji mobilnej PWA"? To już 8 miesięcy od zgłoszenia problemu przez Krysiek Snow....
    Właśnie trafiłem na podobne utrudnienie - brak możliwości wyłączenia tej funkcji ! Wygląda na to, że nic nie zrobiono.
    Do tego nie działa to prawidłowo, poza wyskakującym pytaniem po wejściu na stronę sklepu, po akceptacji i tak nie jest dodawana do ekranu głównego w urządzeniu mobilnym(sprawdzone na telefonie i tablecie) ...Może lepiej to w ogóle usunąć z panelu Sklepu, skoro jest niedopraowane??
     
    Krzysiek Snow likes this.
  7. PaulinaZ

    PaulinaZ eCommerce Team Moderator forum

    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    @MariuszMar sprawdziłam na Twoim sklepie i PWA działa prawidłowo. Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz oraz z jakiej przeglądarki.
    Kwestia opcji wyłączenia aplikacji jest jeszcze w trakcie weryfikacji w Dziale Rozwoju Aplikacji.
     
  8. MariuszMar

    MariuszMar Nowy użytkownik

    Messages:
    2
    Likes Received:
    1
    Paulino, raczej nie mogłaś sprawdzić czy aplikacja działa u mnie prawidłowo, ponieważ nie korzystasz z mojego telefonu.... :)) Aplikacja na jednym urządzeniu instaluje skrót, na innym nie instaluje... to może zweryfikować tylko właściciel urządzenia. Nie w tym rzecz. Irytujący popup z zapytaniem o instalację skrótu na ekranie głównym telefonu/tabletu wyświetla się bez problemu - i to stanowi PROBLEM. Jako użytkownik systemu sklepowego od Home.pl , płacący za w pełni działającą usługę, chcę aby to zostało wyłączone i proszę mi taką opcję udostępnić w Panelu eSklepu (proszę nie sugerować ponownie samodzielnej modyfikacji plików) albo niech niezwłocznie wyłączy to (zmodyfikuje plik header.tpl) pracownik Home.pl. Wyskakujący, na połowę ekranu komunikat z pewnością nie działa pozytywnie na odbiór Sklepu przez Klientów.
    W panelu administracyjnym eSklepu nie zamieszczono na temat tego bubla żadnej informacji czy ostrzeżenia dla użytkowników. Do tego sprawa jest znana Home.pl od 8 miesięcy...o ile zgłoszenie trafiło i zostało w ogóle zauważone w Dziale Rozwoju.
    W każdym razie, przedmiotem tego wątku, jest wyłączenie w eSklepie tej niechcianej aplikacji PWA, a nie prawidłowość jej działania.


    Pozdrawiam
     

Share This Page