1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Biała lista nie działa tj. opisano w pomocy

Dyskusja w 'Zabezpieczenia antyspamowe' rozpoczęta przez użytkownika ZbyszekS, 1 Kwiecień 2015.

  1. ZbyszekS

    ZbyszekS Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Jest błąd: dodanie adresu e-mail do białej listy oreilly@post.oreilly.com nie powoduje wyłączenia dla tego adresu mechanizmu antyspamowego. Proszę o fixa. Dziękuję z góry.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Tego typu zgłoszenie będzie wymagało sprawdzenia ustawień konta oraz logów pocztowych.

    Mogę Ci podpowiedzieć, abyś sprawdził nagłówki czyli, powiedzmy, informacje techniczne o otrzymanej wiadomości. W tym prawdziwe dane o nadawcy. Dane znajdujące się w nagłówku należy wprowadzić na białą listę nadawców. W wierszu z opisem Return-Patch, znajdziesz adres e-mail nadawcy, a w Received from - host i adres IP serwera nadawcy.

    Opis, jak sprawdzić nagłówek wiadomości, znajdziesz w naszej dokumentacji. W zależności od tego, z którego Klienta poczty korzystasz:

     
    Ostatnia modyfikacja: 1 Kwiecień 2015
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @ZbyszekS czy możesz wkleić w odpowiedzi nagłówek dla jednej z wiadomości, która wysyłana jest z adresu oreilly@post.oreilly.com na Twoją skrzynkę? Na tej podstawie będę w stanie zweryfikować czy nie powinien być wpisany na białej liście inny adres niż oreilly@post.oreilly.com.

    Bez analizy nagłówka wiadomości mogę jedynie zasugerować wpisanie na białą listę nadawców poniższego wpisu - powinno pomóc.
    Kod:
    @post.oreilly.com
     
    Ostatnia modyfikacja: 1 Kwiecień 2015

Poleć forum znajomym