Dzień dobry, Napotkałem problem podczas konfiguracji sklepu. W panelu beta.home.pl podpiąłem domenę zakupioną u innego operatora, do sklepu otrzymałem certyfikat SSL, który aktywowałem dla wspomnianej domeny (domena jest podpięta do sklepu, wydelegowana na DNS home, itd.) - działa, ale podczas konfiguracji podstawowej, gdy wpisuję adres sklepu z https oraz zaznaczam "wymuś adres sklepu" otrzymuję info: zweryfikuj adres lub skontaktuj się z BOK (tylko po co, w instrukcji tego nie ma)? Problem dotyczy adresu https, bez niego jest OK, ale z kolei, gdy próbuję aktywować SSL "wszędzie" mam info, że domena nie posiada certyfikatu - problem w tym, że posiada. Dodam, że od początku był z nim problem - po zakupie sklepu nie miałem go w ogóle widocznego, dopiero za pośrednictwem BOK został dołączony do panelu.
@bragyou cieszę się, że udało się Tobie to samodzielnie wyjaśnić - pamiętaj tylko, że operację potwierdzenia zamówienia oraz instalacji certyfikatu trzeba powtarzać co roku. Więc gdy przyjdzie nowe zamówienie za opłacenie certyfikatu za rok, na adres email admin@ otrzymasz maila, który należy zatwierdzić, a następnie zainstalować certyfikat na sklepie.