1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE eSklep profesjonalny - problem z SSL i adresem sklepu.

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika bragyou, 10 Luty 2018.

  1. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry,

    Napotkałem problem podczas konfiguracji sklepu. W panelu beta.home.pl podpiąłem domenę zakupioną u innego operatora, do sklepu otrzymałem certyfikat SSL, który aktywowałem dla wspomnianej domeny (domena jest podpięta do sklepu, wydelegowana na DNS home, itd.) - działa, ale podczas konfiguracji podstawowej, gdy wpisuję adres sklepu z https oraz zaznaczam "wymuś adres sklepu" otrzymuję info:

    upload_2018-2-10_11-46-49.png

    zweryfikuj adres lub skontaktuj się z BOK (tylko po co, w instrukcji tego nie ma)?

    Problem dotyczy adresu https, bez niego jest OK, ale z kolei, gdy próbuję aktywować SSL "wszędzie" mam info, że domena nie posiada certyfikatu - problem w tym, że posiada.

    Dodam, że od początku był z nim problem - po zakupie sklepu nie miałem go w ogóle widocznego, dopiero za pośrednictwem BOK został dołączony do panelu.
     
    Ostatnia modyfikacja: 10 Luty 2018
  2. bragyou

    bragyou Bywalec

    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Wstyd się przyznać, ale zapomniałem zainstalować - temat zamknięty :)
     
  3. JakubW

    JakubW eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    13
    @bragyou cieszę się, że udało się Tobie to samodzielnie wyjaśnić - pamiętaj tylko, że operację potwierdzenia zamówienia oraz instalacji certyfikatu trzeba powtarzać co roku. Więc gdy przyjdzie nowe zamówienie za opłacenie certyfikatu za rok, na adres email admin@ otrzymasz maila, który należy zatwierdzić, a następnie zainstalować certyfikat na sklepie.
     

Poleć forum znajomym