witam serdecznie !!! prosze o pomoc z podpieciem mojej domeny na home.pl ze strona IMcreator. Probowalem kilku krotnie postepowac krok po kroku ze wskazaniami IM creator i nie wyszlo !!! Potrzebuje pomocy jak zrobic to krok po kroku bo siedze juz od kilku godzin i nic z tego !!! dziekuje serdecznie!!!
Powinieneś postąpić zgodnie z instrukcją zawartą pod tym adresem: http://support.imxprs.com/hc/en-us/articles/201981221-Connecting-an-Existing-Domain Opisuje ona jak dodać rekordy do domeny (A oraz CNAME). Po dodaniu odpowiednich rekordów, powinieneś mieć możliwość podpięcia nowej domeny do Twojej strony utworzonej w tym zewnętrznym serwisie. Kod: Add an empty (@) A record, with the value of 174.129.25.170 Add a 'www' CNAME, with the value of imxprs.herokuapp.com Instrukcje jak dodawać nowe rekordy w Panelu home.pl znajdziesz pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/nowy-rekord-edycja-rekordu-domeny/ https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/konfiguracja-wartosci-pierwszego-domyslnego-rekordu-a-cname-mx-ns/ https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/rekordy-domeny/ Jako dodatkowe podpowiedzi: rekord A należy dodać za pomocą instrukcji z punktu drugiego, natomiast rekord CNAME możesz dodać korzystając z artykułu z punktu pierwszego. Dodatkowe informacje o rekordach znajdziesz w linku w punkcie trzecim . Po wykonaniu zmian powinieneś poczekać na ich odświeżenie co może potrwać nawet kilka godzin.
Również chciałem podpiąć stronę z XPRS Site Builder (IMXPRS) do mojej domeny .pl na serwerze home.pl Zrobiłem dokładnie jak powyżej opisane, zmieniłem rekordy A i CNAME (w załączeniu zrzuty ekranu), odczekałem 24h na aktualizację, ale jak wpisuję w przeglądarce adres mojej domeny to cały czas pojawia mi się: Heroku | No such app There is no app configured at that hostname. Perhaps the app owner has renamed it, or you mistyped the URL. Co robię nie tak?
@Piotr1 chyba udało Ci się przekierować domenę (właśnie chciałem zasugerować przekierowanie 301 jako alternatywę dostępną w Panelu home.pl). Skierowanie domeny powinno działać według instrukcji dostępnej u nich w pomocy: http://support.imxprs.com/hc/en-us/articles/201981221-Connecting-an-Existing-Domain
Witam mam podobny problem co @Piotr1 też czekałem i do teraz nie mogę się uporać z tym :-( alternatywnie ustawiłem przekierowanie 301 lecz strona nie jest dostępna pod adresem zakupionej domeny tylko darmowym z kreatora imcreator Dodatkowo jak chcę dodać nowy rekord:
Odnośnie dodawania rekordu A dla domeny głównej (np. twojadomena.pl), to należy taki rekord dodawać w innym miejscu. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/konfiguracja-wartosci-pierwszego-domyslnego-rekordu-a-cname-mx-ns/ Jeśli podczas konfiguracji przekierowania domeny wybrałeś opcję "Włącz przekierowanie na IP/host/URL" i wpisałeś link do Twojej strony na zewnętrznym serwerze, oznacza to, ze ustawiłeś tak zwane przekierowanie po ramce, które nie jest zalecane. Wybierz opcję "Włącz przekierowanie 301 na zewnętrzną domenę" i wpisz adres zewnętrznej domeny. Takie przekierowanie będzie lepiej widziane przez wyszukiwarki Google (chodzi o pozycjonowanie).
Okej,a co jeszcze muszę wykonać aby moja strona widoczna pod adresem imperialforest.pl (domena wykupiona u was) zamiast pod adresem http://www.i-m.mx/pawel1989r/imperialforest/
Pod tym adresem znalazłem instrukcje co powinieneś zrobić: http://support.imxprs.com/hc/en-us/articles/201981221-Connecting-an-Existing-Domain Oznacza to, że powinieneś dodać dwa rekordy: jeden rekord A, który zostanie skierowany na adres IP: 174.129.25.170 oraz drugi rekord CNAME skierowany na host: imxprs.herokuapp.com https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/konfiguracja-wartosci-pierwszego-domyslnego-rekordu-a-cname-mx-ns/ podczas ustawiania rekordu A w polu "Włącz przekierowanie na IP/host/URL" wpisz adres IP według instrukcji czyli: 174.129.25.170 podczas edycji/tworzenia rekordu CNAME w polu "nazwa hosta" wpisz adres Twojej domeny z przedrostkiem www, czyli: "www.imperialforest.pl" i skieruj taki rekord na adres według instrukcji, czyli: imxprs.herokuapp.com Jeśli jest to nie jasne dla Ciebie, napisz do nas wiadomość e-mail: https://pomoc.home.pl/formularz-kontaktowy/ , po autoryzacji klienta, nasi konsultanci powinni Ci taką konfigurację dla domeny przygotować.