Witam, piszę tutaj, bo od rana sklep zaczął działać dużo wolniej niż zwykle, a po 6 godzinach oczekiwania od zgłoszenia tego na infolinii dostałem informację, że: "W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego powolnego działania sklepu uprzejmie informuję, iż niedogodność ma związek z budową grupy wariantów. Stworzyli Państwo jedną grupę wariantów (rozmiarów produktów), które są używane przy każdym produkcie, co w efekcie powoduje zbyt długie wczytywanie się produktów. W obecnej chwili jedynym rozwiązaniem jest stworzenie nowych grup wariantów (osobnych dla np obuwia, odzieży dziecięcej, odzieży dla dorosłych, czapek) i dopisanie ich do produktów." Owszem - grupa wariantów jest spora - 110. Ale bywało ich więcej i sklep działał normalnie. Pierwszy raz mam taką sytuację, a tak jak pisałem duża grupa wariantów jest już w sklepie od dłuższego czasu i nie było takich problemów. Kiepsko widzę przestawianie wariantów dla 1500 produktów, bez jakiejkolwiek gwarancji że przyniesie to oczekiwany efekt. Pomożecie? PolkaBubu.pl
@MarcinK sugerował bym jeszcze sprawdzić czy masz poprawnie skonfiguroawany dubleclick.net bo w przeglądarce dostaje bład co może powodować wydłużony czas wczytania się strony. Dodatkowo na ten skrypt googleadservices.com masz długi oczekiwania, ale to wynika pewnie z działania więc można spróbować dodać go przed zamknięciem body aby wczytał się po załadowaniu strony