1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem z MX dla nowych subdomen

Dyskusja w 'Usługi dodatkowe oraz panel administracyjny' rozpoczęta przez użytkownika zHp, 26 Styczeń 2016.

  1. zHp

    zHp Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Od kiedy zmieniłem MX na zewnętrzny adres mam problem z każdą nową subdomeną. Po stworzeniu nowej subdomeny i dodaniu nowej skrzynki ta skrzynkę nie działa (nie można się zalogować mimo że login i hasło są prawidłowe). Sprawdziałem MX i są ok, ale po kontakcie z waszym helpdeskim okazuje się, że MX jest dziedziczony z domeny nadrzędnej (a ja tego nie widzę). I za każdym razem muszę kontaktować z helpdeskiem aby rozwiązali problem. Problem zauważyłem co najmniej od listopada i nic w tym temacie się nie ruszyło. Jest szansa abyście to naprawili jeszcze przed wakacjami ?
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Proszę o podanie nazwy domeny, której dotyczy wskazana niedogodność. Adres domeny możesz podać tutaj lub w wiadomości prywatnej.
     
  3. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @zHp dziękuję za przesłanie domeny w wiadomości prywatnej, proszę o cierpliwość, potrzebuję trochę czasu, aby uzyskać więcej informacji na temat Twojej konfiguracji.
     
  4. zHp

    zHp Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    @Mariusz czekam z niecierpliwością na informację.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Sprawdziłem przed chwilą status mojej konsultacji/zgłoszenia odnośnie konfiguracji strefy Twojej domeny. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości, gdy uzyskam informacje zwrotne odnośnie zgłoszonej przez Ciebie sytuacji, natychmiast się z Tobą skontaktuję.
     
  6. zHp

    zHp Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Mija już prawie 2 tygodnie ;)
     
  7. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @zHp przepraszam Cię za opóźnienie, ze względów prywatnych Mariusz nie mógł Ci odpowiedzieć, za co przepraszam w jego i firmy imieniu.

    Sprawdziłem postępy w tej sprawie i sytuacja wygląda następująco: w chwili obecnej, zgodnie z tym co napisałeś, tego typu konfiguracja będzie poprawiana ręcznie po naszej stronie. Oznacza to w praktyce konieczny kontakt z BOK.

    Jednak schemat działania/konfiguracji a w zasadzie jego uproszczenie, jest już zgłoszony najdalej jak się tylko dało do osób odpowiedzialnych za działanie tej funkcjonalności. W odpowiedzi otrzymaliśmy potwierdzenie, że do wakacji, z dużym prawdopodobieństwem, rozwiązanie pojawi się. Z pewnością pokryje się to z aktualizacją kilku innych parametrów/schematów konfiguracji.
     
    Mariusz lubi to.
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Pojawiłem się wreszcie po przerwie zdrowotnej. Proszę wybaczcie, ale byłem "odłączony" @zHp konfiguracja musi być przez nas poprawiana ręcznie dopóki nie wprowadzimy odpowiednich zmian, które zautomatyzują cały proces. Pracujemy już nad tym i taką globalną aktualizację powinniśmy wykonać w okolicach najbliższych wakacji.
     
  9. zHp

    zHp Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    @Mariusz mogę poczekać na aktualizacje do wakacji. Ale wytłumacz mi dlaczego prośba o zmianę MX trawa już ponad 24h.
    zgłoszone przez panel 2016-06-14 12:44:55
    odpowiedź od was: 2016-06-14 22:23:43 Wspomniana domena kieruje na serwer 'serwerxxxxx', który zarejestrowany jest na innym koncie klienckim.
    Riposta wysłana: 2016-06-14 23:15:30

    I nadal czekam na zmianę którą mógłbym zrobić w każdym panelu ale nie waszym. Dzięki waszej "uprzejmości" mam gorącą linie z klientami, którzy nie otrzymują poczty.
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Przed chwilą samodzielnie zmieniłem rekord MX dla subdomeny. Przeanalizowałem wątki wysłane przez Ciebie w wiadomościach e-mail do Biura Obsługi Klienta i wykonałem przesłane przez Ciebie zgłoszenie. Bardzo przepraszam za nieporozumienie z konsultantem, który odmówił realizacji zgłoszenia. Wyjaśnimy tę sprawę po swojej stronie.
     
  11. zHp

    zHp Zaglądacz

    Wiadomości:
    12
    Docenione treści:
    0
    Już po wakacjach. Coś się ruszyło w tym temacie ??
     
  12. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @zHp skonsultowałem przed chwilą temat z kierownikiem produktu i otrzymałem potwierdzenie, że nadal pracujemy nad poprawieniem kwestii z rekordami MX dla nowych subdomen. Termin wdrożenia został przesunięty z uwagi na skalę prac, która wymagała od nas "rozgrzebania" konfiguracji serwerów. Potrzebujemy przynajmniej jeszcze kilka tygodni (numer zgłoszenia: RR-649)
     
  13. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @zHp informuję, że zgłoszenie RR-649 zostało zrealizowane - wcześniejsze zgłaszane sytuacje z rekordami MX dla nowych subdomen nie powinny już występować.
     

Poleć forum znajomym