Witam, mamy problemj z rejstracją, umową, warunkami, w celu integracji z usługą Partnerską Paczkomatów z InPost. Najgorsze jest to że ani Home.pl ani InPost nie poczuwa się do pomocy klientowi aby sytuację wyjaśnić czy naprawić. Home.pl odsyła nas do InPost a InPost odsyła nas do Home.pl...... Fakty: Rejstracja przez formularz na stronach home.pl - bez odzewum brak nawet potwierdzenia rejestracji Telefony na infolinię InPost - nikt nie wie co i jak i z kim trzeba rozmawiać w sprawie oferty Clickshop. Maile do InPost oraz Home.pl - jesteśmy odsyłani do drugiej strony. Ta sytuacja trwa już od ponad tygodnia Czy ktoś z Home.pl zadba o swojego klienta i pomoże nam skorzystać z reklamowanych usług Partnerskich? Naprawić ten proces tak aby inni nie mieli problemu? Czekamy...... Paul
@British tego typu zgłoszenia, sugerujemy w całości realizować przez Biuro Obsługi Klienta. Sprawdziłem zgłoszenie które do nas przesłałeś i z tego co widzę sprawa jest pod kontrolą, tj. czekamy na "ruch" InPost. Rejestracja realizowana jest w systemie InPost. Różnica polega na tym, że rejestracja od razu otrzymuje status rejestracji od partnera. Oczywiście sprawa zostanie zgłoszona do wyjaśnienia, dlaczego InPost nie zawarł umowy na warunkach które zostały przedstawione klientom home.pl, oraz z jakiego powodu doszło do tej nieprawidłowości w komunikacji. Całą sprawę nadzoruje Przemek, który jest opiekunem sklepów i klientów Click Shop, w związku z tym zapewniam, że przesłane od nas odpowiedzi są poprawne i zgodne ze stanem faktycznym, a odesłanie Ciebie do InPostu jest tylko i wyłącznie podyktowane tym, że tak wygląda przebieg rejestracji. W naszym systemie podawane są tylko dane dostępowe. Nie mniej temat już podpiąłem do Przemka jako ważny, wraz z Twoim zgłoszeniem na forum. Zachowaj proszę cierpliwość i jak tylko otrzymasz odpowiedź od InPost, prześlij do nas w zgłoszeniu które jest cały czas otwarte.
Witam, jesteśmy nareszcie w kontakcie z InPost i z konkretną osobą. Po zakończeniu procesu napiszemy co trzeba zrobić i jak tak aby system działał. Postaramy też się podać dane konkretnych osób z inPost które poprowadzą sprawę dla klienta ClickShop tak aby ten proces nie był tak trudny jak u nas. W międzyczasie mamy jeszcze jedno pytanie, czy forma przesyłki Ecommerce z InPost, ta najtańsza, jest uwzględniona w integracji clickshop, gdyż po podłączeniu nie jest widoczna jako opcja. Jeżeli jej nie ma, to czy może byc dodana i kiedy gdyz jest najbardziej atrakcyjną formą przesyłki a jej brak w panelu integracji InPost oznacza że trzeba składać zamówienia poprzez system InPost w ich panelu i nie ma integracji z clickshop. Dziekuję.
Witam, Aktualizacja - mamy podpisaną umowę z InPost i uruchamiamy powoli ich dostawy w sklepie internetowym. Dla wszystkich klientów Clickshop podajemy poniżej dane kontaktowe osoby z InPost ktora nam pomogła w całym procesie i ma wiedzę na temat umowy z Home.pl. (za jej zgodą): Marta Nazaruk Specjalista ds. Sprzedaży mnazaruk@grupainteger.pl Dział Handlowy Paczkomaty Kom: +48 668 642 027 Pozdrawiam Paul
Dziękuję za dodanie informacji kontaktowych do osoby z InPost. Z pewnością przyda się kolejnym użytkownikom, którzy trafią na nasze forum z podobnym problemem. Czy Twoja sugestia umieszczona w powyższym cytacie, odnośnie formy przesyłki Ecommerce z InPost, nie dotyczy przypadkiem nowego tematu, który już założyłeś pod tym adresem: https://forum.home.pl/threads/paczkomaty-inpost-integracja-z-e-commerce-polecony.1127/ ??? Jeśli jest to ten sam temat, to pozwól, że będziemy go kontynuować w temacie, który utworzyłeś.
Podłączę się pod temat... Na stronie widnieje informacja, że otrzymuje się kupon o wartości: Click Shop Premium 350 zł ... w jakiej formie? Niczego nie dostałem. Korzystam już z integracji 2 rok.
@maly-7 https://home.pl/sklepy-internetowe/bonusy i instrukcja: https://home.pl/sklepy-internetowe/bonusy/paczkomaty
Jak już wyżej pisałem, wykonałem ze swojej strony wszystkie czynności, dokonałem rejestracji i integracji ponad dwa lata temu. Nikt z INPOST się ze mną nie skontaktował, nie otrzymałem umowy do podpisania ani rabatu. Jak to teraz zmienić? Dodam, że kontaktowałem się z Wami w tej sprawie w 2014 roku, nic to nie dało. Ps. Skontaktuję się w tej sprawie jeszcze ze wspomnianą panią Martą Nazaruk. Ps.2. W 2014 roku miał się tym zająć pan G. Kolisz z InPostu, sprawa się rozeszła po kościach.
Zgłosiłem już temat do opiekunów, sprawdzimy co możemy zrobić. Jeśli jednak rejestracja była robiona przez sklep, to tak nieładnie pisząc, InPost ciągnie temat dalej. No ale jak widać, czasami się coś nie zgadza. Jeśli do tego czasu samo się nie wyjaśni (Twoje kontakty) to będziemy drążyli temat. Czekam na info od Ciebie i od opiekuna.
Otrzymałem odpowiedź: Postawcie się w sytuacji: Macie pomysł na biznes, otwieracie sklep, dopiero zaczynacie, nie wiecie do końca czy wszystko wypali, na jakim poziomie będzie stała sprzedaż, ile będzie wysyłek, jakiego typu i musicie zadeklarować miesięczną wysyłkę 100 paczek paczkomatem... nierealne prawda? Aby skorzystać na starcie z tego bonusu trzeba przyjąć, że w momencie wykupu sklepu Click Shop ma się miesięcznie około 300 zamówień, z czego 100 MUSI być wysłanych paczkomatem (u mnie co 3 zamówienie realizowane jest za pomocą INPOST), reszta rozłoży się na kurierów i PP... Wtedy według instrukcji, podpisuje się umowę i otrzymuje kupon rabatowy. Jeżeli ktoś w tym momencie się podda bo nie jest w stanie zadeklarować obsługi 100 przesyłek miesięcznie dla paczkomatów może wnioskować, że kupon mu się nie należy... na razie logiczne nie? Otóż wychodzi na to, że tak nie jest. Bez deklaracji 100 paczek miesięcznie (podpisania umowy) też można odebrać kupon o wartości 350zł na wysyłkę paczek, o czym uważam, że powinniście gdzieś napisać. Obecnie czekam na "doładowanie konta" darmowymi paczkami.