1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

Zmiana lokalizacji katalogów

Dyskusja w 'Acronis Backup - ochrona i kopia zapasowa' rozpoczęta przez użytkownika Darek78, 6 Luty 2018.

  1. Darek78

    Darek78 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Dzień dobry.

    Mam wykonany backup wybranego katalogu (typ: Pliki/foldery).
    Musze zmienić lokalizację katalogów na dysk zewnętrzny.
    Czy istnieje sposób aby po przeniesieniu katalogu (np z dysku C na F) nie było potrzeby wykonywania całego backupu ponownie?
    Zmiana katalogu w konfiguracji planu powoduje, że ponowne wykonanie backupu trwa znacznie dłużej niż utworzenie go od początku.

    Czy można coś na to poradzić? Czy cierpliwie czekać aż ponownie przejdzie 300GB
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    A rozważałeś opcję wyłączenia tego planu? Nie do końca rozumiem opisaną przez Ciebie sytuację.

    Homebackup wykonuje kopię katalogu na dysku C, tak? Chcesz przenieść zawartość z dysku C na F i skonfigurować homebackup tak, aby tworzył kopię bezpieczeństwa tego samego folderu ale z dysku F? Tak?
     
  3. Darek78

    Darek78 Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Mam taką konfigurację: Homebackup wykonuje kopię katalogu np: C:\Dane do chmury. Przenoszę katalog Dane na dysk F:\ i zmieniam konfigurację planu z C:\Dane na F:\Dane - problem polega na tym że po takiej zmianie kojne uruchomienie backupu trwa bardzo długo - tak z dwa, trzy razy tyle co utworzenie tego samego backupu na podstawie nowego planu.
    Problem nie polega na braku możliwości wykonania backupu, ale na czasie jego wykonywania - tym bardziej, że dane w katalogu są takie same jak poprzednio - a zmieniona jest tylko ścieżka dostępu do nich.
     

Poleć forum znajomym