Witam serdecznie, Od 1,5 tygodnia dostaję na skrzynkę zwrotki Mailer-deamon. Normalnie z mojego konta rozsyłane były mailingi do klientów, zatem nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że od ponad miesiąca nic nie wysyłaliśmy. Treść zwrotki wygląda następująco: This is the mail system at host mail.teleline.hu. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The mail system <mkkkht.mail.teleline.hu@mail.teleline.hu> (expanded from <mkkkht@teleline.hu>): host mail.teleline.hu[public/lmtp] said: 452 4.2.2 Over quota (in reply to RCPT TO command) Tylko i wyłącznie z tego jednego adresu email (znajduje się on na naszej liście wysyłkowej), o takiej samej treści, w liczbie 20-30 dziennie. W Outlooku wydzielony jest także plik details.txt do każdej wiadomości o treści: Reporting-MTA: dns; mail.teleline.hu X-Postfix-Queue-ID: 12A6F196A X-Postfix-Sender: rfc822; m.minicki@prinz-polska.com.pl Arrival-Date: Thu, 18 Aug 2016 15:42:51 +0200 (CEST) Final-Recipient: rfc822; mkkkht.mail.teleline.hu@mail.teleline.hu Original-Recipient: rfc822;mkkkht@teleline.hu Action: failed Status: 4.2.2 Remote-MTA: dns; mail.teleline.hu Diagnostic-Code: smtp; 452 4.2.2 Over quota Jakieś sugestie, co to może być? Raczej nie chodzi o to, że wiadomość "utknęła" pomiędzy naszym serwerem wysyłkowym, a ich przychodzącym? Z góry dziękuję za pomoc!
Wskazywałoby, że przestrzeń skrzynki została przekroczona. Nic z tym nie zrobisz, chyba, że skontaktujesz się w inny sposób z odbiorcą i uświadomisz go o tym fakcie.
Witam, Dziękuję za informację, tak myślałem. Wydało mi się to jednak podejrzane, a wolałbym by mój serwer pocztowy nie stał się częścią botnetu Tak czy siak, dziękuję za pomoc!
Witam ponownie, Przepraszam za double post - czy w home jest możliwość sprawdzenia serwera pocztowego pod kątem dziwnych aktywności, np wzmożonej wysyłki maili?
@prinz za pomocą logów pocztowych możesz sprawdzić jak wygląda aktywność Twojego serwera pocztowego. Możesz to zrobić samodzielnie, więcej informacji na temat pobierania logów znajdziesz tutaj: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/j...http-mta-oraz-ftp-przez-protokol-ssh-lub-ftp/ W ramach Profesjonalnych usług IT nasi administratorzy mogą wykonać również dodatkowe czynności, np. skanowanie serwera w poszukiwaniu "brudów".
Podepnę się. @Mariusz, przed chwilą admin sprawdził mi konto i nie znalazł wzmożonej działalności spambotów/brudów ale nie dopytałem, jak sprawdzić mendę która bezpodstawnie dodała mnie do listy. Skoro jest czysto to skąd blokada. Muszę teraz do ok. 12h czekać na zdjęcie blokady dlatego interesuje mnie jak "gościa" sprawdzić. Rozumiem że przy starych CMSach otworzyłem drzwi dla botów ale te "furtki" pozmykałem stawiając serwisy na najnowszej Joomla.