Korzystam z Apaczki. Niestety nie mogę korzystać z integracji gdyż tworząc przesyłkę kurierską nie mam możliwości wyboru miejsca nadania przesyłki. Towar wysyłamy z kilku miejsc w Polsce. Integracja pozwala na ustalenie tylko jednego adresu nadania (odbiory przesyłki przez kuriera) a nam trzeba kilka. Kontaktowałem się z Apaczką, przyjmują zlecenia odbioru z każdego miejsca, ale integracja leży po stronie home.pl.
W celu zmiany adresu odbioru przesyłki w panelu sklepu należy wejść w zakładkę Konfiguracja-> Sprzedaż->Dostawy, następnie wybieramy serwis Apaczka.pl -> Edytuj-> Ustawienia Apaczka -> Adres odbioru paczki -> podaj nowe dane. Po zapisaniu zmian adres odbioru ulegnie zmianie.
taką samą odpowiedź dostałem od apaczki moje pytanie jest o KILKA adresów wysyłki ( a nie możliwość zmiany domyślnego) paczki wychodzą na przykład z 5 magazynów w Polsce. Zmiana ustawień apaczki przy każdej wysyłce jest bez sensu.
@Apaczka czy coś przewidujecie w tym zakresie? Taka konfiguracja wygląda profesjonalnie, jak przy obsłudze dużych centrów logistycznych. Na pewno ułatwiło by to obsługę kilku sklepów/magazynów. @huncio a w jaki sposób, jeśli mogę zapytać, rozwiązujesz kwestie związane z obsługą magazynu? Jeden wspólny czy całkowicie wyłączona obsługa magazynu? Bo jednak w przypadku Click Shop, przyjmujemy obsługę jednego magazynu.
w tej chwili nie mogę korzystać z integracji z apaczką ze względu na brak możliwości szybkiej zmiany miejsca nadania paczki. Magazyn mamy jeden, ale paczki wysyłamy też bezpośrednio od podwykonawców i zlecamy przesyłki z pkt A do B. gdzie pkt A mamy kilka.
@huncio, skonsulowaliśmy ten temat z kierownikiem produktu, @Apaczka także przekazał nam stosowne informacje w tym temacie, także pomysł został zgłoszony do analizy. Jeśli coś się w tym wątku zmieni, odezwiemy się albo od razu poinformujemy komunikatem o aktualizacji