Witam, od około miesiąca jesteśmy obiektem ataku spamerskiego niewiadomego pochodzenia (na domenie mam dwa adresy mailowe). W zależności od dnia przychodzi od 100 do 300 e-maili na dane konto. Jak się tego badziewia pozbyć/wyeliminować?
W folderze głównym. Wolałbym jednak przefiltrować je na serwerze, bo w SPAM w programie też kontroluję (często wpadają tam wiadomości od klientów z darmowych skrzynek).
https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/j...ste-nadawcow-w-zabezpieczeniach-antyspamowych https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-zarzadzac-ustawieniami-antyspamowymi-w-nowej-poczcie-home-pl Najpierw podstawy do sprawdzenia czyli włączenie zabezpieczeń i filtracji po stronie serwera i na mechanizmach home.pl Jeśli spam dalej przechodzi no to przyczyn może być więcej i widocznie spam nie jest jednak traktowany w sieci jak spam, pamiętajmy, że twórcy każdego dnia wymyślają nowe sposoby. Warto wpisać w Google sam adres e-mail i sprawdzić czy nie jest on przypadkiem gdzieś dostępny. Może został wykradziony. Sprawdź nagłówek, może wszystko leci z jednego serwera spamowego.
Najwyraźniej spam nie jest traktowany jak spam, bo każdy mail to inny adres, treść tytułu podobna, w załączniku plik html i txt oraz brak treści wiadomości. Spróbuję przefiltrować po treści tytułów, ale to będzie chyba walka z wiatrakami :/
napisz jakie obecnie masz włączone ustawienia antyspamowe dla tych skrzynek. Może da się coś więcej włączyć