Jest błąd: dodanie adresu e-mail do białej listy oreilly@post.oreilly.com nie powoduje wyłączenia dla tego adresu mechanizmu antyspamowego. Proszę o fixa. Dziękuję z góry.
Tego typu zgłoszenie będzie wymagało sprawdzenia ustawień konta oraz logów pocztowych. Mogę Ci podpowiedzieć, abyś sprawdził nagłówki czyli, powiedzmy, informacje techniczne o otrzymanej wiadomości. W tym prawdziwe dane o nadawcy. Dane znajdujące się w nagłówku należy wprowadzić na białą listę nadawców. W wierszu z opisem Return-Patch, znajdziesz adres e-mail nadawcy, a w Received from - host i adres IP serwera nadawcy. Opis, jak sprawdzić nagłówek wiadomości, znajdziesz w naszej dokumentacji. W zależności od tego, z którego Klienta poczty korzystasz: Jak sprawdzić nagłówki wiadomości e-mail za pomocą Poczty home.pl? Jak sprawdzić nagłówek wiadomości e-mail w Nowej Poczcie home.pl?
@ZbyszekS czy możesz wkleić w odpowiedzi nagłówek dla jednej z wiadomości, która wysyłana jest z adresu oreilly@post.oreilly.com na Twoją skrzynkę? Na tej podstawie będę w stanie zweryfikować czy nie powinien być wpisany na białej liście inny adres niż oreilly@post.oreilly.com. Bez analizy nagłówka wiadomości mogę jedynie zasugerować wpisanie na białą listę nadawców poniższego wpisu - powinno pomóc. Kod: @post.oreilly.com Jak sprawdzić nagłówki wiadomości e-mail za pomocą Poczty home.pl? Jak sprawdzić nagłówek wiadomości e-mail w Nowej Poczcie home.pl?