1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Brak certyfikatu homeSSL w nowym panelu

Dyskusja w 'Certyfikaty SSL' rozpoczęta przez użytkownika dubwar, 9 Styczeń 2019.

  1. dubwar

    dubwar Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    1
    Witam serdecznie.

    Postanowiłem napisać na Forum, bowiem zgłaszane wiadomości przez panel administratora pozostają niestety bez wiadomości..

    Sprawa jest następująca:
    1. Wykupiłem subskrypcję homeSSL we wrześniu 2018 o ID 5172616
    2. Wygenerowałem plik .cert
    3. Wykupiłem hosting Biznes w październiku 2018, id subskrypcji 5172611
    4. Po zalogowaniu się na nowy panel administratora, nie było już możliwym przejście do starego panelu, w którym certyfikat ssl był widoczny
    5. W panelu administratora:
    - brak zakładki SSL
    - w zarządzaniu serwerem www - certyfikaty ssl - brak możliwości aktywowania czegokolwiek, komunikat: Brak dostępnych certyfikatów SSL
    6. Minęły już ponad trzy miesiące, w którym czekałem aż Home przywróci SSL do nowego panelu lub odpowie na wiadomości wysyłane z panelu admina

    Prosiłbym o ingerencję w tej sprawie.
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @dubwar posiadasz może jakiś numer zgłoszenia? Generalnie instalacje wykonujemy po naszej stronie. Bez autoryzacji nie zajrzę w Twoją korespondencję na ten moment, dlatego mam dla Ciebie najlepszą propozycję: zadzwoń do nas jutro. To jest temat do wyjaśnienia od ręki, aż trudno mi uwierzyć, że ciągnie się 3 miesiące.
     
  3. dubwar

    dubwar Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    1
    Witam serdecznie, temat rozwiązany przy udziale pracowników BOK. Dziękuję za zainteresowanie się tematem. Pozdrawiam.
     
    Grzesiek lubi to.

Poleć forum znajomym