1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Brak możliwości wystawienia proformy dla zarejestrowanego klienta

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika www.regałka.pl, 3 Październik 2017.

  1. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    @Mariusz mam taki problem, ClickShop jest spięty z HomeBiuro i jak mamy zarejestowanego klienta w bazie, to nie można dla niego wystawić proformy z poziomu Clickshopa, bo wyświetla się komunikat "Klient istnieje już w bazie klientów"

    Czy to jest błąd po Waszej stronie, czy my coś źle robimy?
    Dla klientów niezarejestrowanych nie ma tego problemu baza.png
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Hej, z informacji jakie uzyskałem:

    Komunikat wskazuje, że w sklepie wcześniej już był zakup i podany jest inny adres w bazie Homebiuro niż w sklepie.

    Wystarczy ujednolicić adresy email w sklepie lub Homebiuro, ręcznie.
     
  3. www.regałka.pl

    www.regałka.pl Wyjadacz

    Wiadomości:
    91
    Docenione treści:
    4
    @Grzesiek adresy email w sklepie i homebiuro są takie same
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Wystawiłem zgłoszenie, jeśli damy radę bez autoryzacji to zidentyfikować, podeślę odpowiedź: FEEDBACK-1309
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @www.regałka.pl sugeruję zalogować się do homebiuro, poprawić adres e-mail klienta na ten, który podany jest w obecnym zamówieniu, dla którego nie można wystawić faktury, i po takiej operacji spróbować wystawić fakturę ze sklepu jeszcze raz. Powinno się udać.
     
  6. Click Shop user

    Click Shop user Stały bywalec

    Wiadomości:
    41
    Docenione treści:
    6
    Odgrzewam kotlet:

    Nie mogę wystawić Faktury VAT z poziomu sklepu dla klienta, który już istnieje w bazie HomeBiuro !
    Z góry informuję, że adresy mailowe są identyczne...

    Bez nazwy-1.jpg
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @Click Shop user z zrzutu ekranu wynika, iż korzystasz ze starej integracji z Homebiuro. Sugeruję wyłączyć ją i zainstalować aplikację Homebiuro.
    Niedogodność wynika z tego, iż w homebiuro istnieje już klient ale ma inne dane np. adres email, inna nazwa firmy itp.
     
    Click Shop user lubi to.
  8. Click Shop user

    Click Shop user Stały bywalec

    Wiadomości:
    41
    Docenione treści:
    6
    Stawiam piwo!
    Nowa integracja likwiduje problem.
    Szkoda tylko, że proformy wysyłane są oddzielnym mailem do klienta, zamiast wspólnie z potwierdzeniem zamówienia jak było do tej pory.
    Trudno - coś za coś:)

    Dzięki!
     

Poleć forum znajomym