1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Porównanie parametrów produktu

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika vonmlody, 1 Wrzesień 2017.

  1. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Hej,

    Po długim czasie samodzielnego działania ze sklepem: www.sklep.odkurzacze-centralne.org znów chciałbym prosić o pomoc / doinformowanie :)

    Dałbym sobie prawie rękę obciąć że mogę gdzieś włączyć coś takiego jak porównywarka danych technicznych, przejrzałem wszystkie opcje, potem pomoc, przeszukałem forum i nic.

    Mam raptem 13 parametrów + cena które są w prawie każdym odkurzaczu. Taka funkcjonalność bardzo ułatwiła by klientom posługiwanie się sklepem.

    Czy mogę jakoś włączyć to sam? Jest jakaś integracja? Moduł? Ogarnę to? Czy trzeba komuś coś takiego zlecić? Czy wogóle można to zaimplementować?

    Odnośnie samej porównywarki, taka jak np na telepolis to wieeeeeeeeele za dużo jak dla mnie, wystarczy coś prostszego ;)
     
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
  3. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    @Mariusz jakoś umknęła mi Twoja wiadomość.

    Od kiedy porównanie parametrów to opcje przeglądania? Zdecydowanie nie to miałem na myśli.

    Dla mnie porównanie to porównanie. Wybierasz sobie ze trzy produkty (np checkboxem) i klikasz: porównaj. Wychodzi Ci tabela.

    Taka opcja jest do ogarnięcia?
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    FEEDBACK-1346 Twoje zgłoszenie zostało przekazane jako SUGESTIA, czyli dodanie porównywarki produktów, np. na bazie atrybutów.
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Z informacji jakie uzyskałem, z dużym prawdopodobieństwem odpowiednie rozwiązanie zostanie wdrożone w ciągu najbliższych tygodni. Pozostały w zasadzie kwestie "formalne" które blokują wdrożenie.
     
    kolukas lubi to.
  6. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Czy kwestie formalne związane z wdrożeniem są na dobrej drodze? możemy spodziewać się nowej funkcjonalności?
     
  7. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @vonmlody, niestety kwestie formalne nie zostały jeszcze rozwiązanie. Prosimy o cierpliwość.
     
  8. HubertK

    HubertK eCommerce Team home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    18
    Docenione treści:
    1
    @vonmlody uprzejmie informuję, że aplikacja porównywarka produktów została wdrożona do sklepu.
     
  9. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Świetna wiadomość!

    Właśnie próbowałem zainstalować ten dodatek, ale strona się wykrzacza i ucina. Przez chwilę wszystko jest OK po załadowaniu strony - ale po chwili część strony się ucina
     

    Załączone pliki:

  10. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
  11. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @vonmlody Czy sytuacja nadal występuje?
     
  12. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Nadal nie działa!

    Podnieśli ceny za niedziałający produkt - trudno. Próbuje instalować - poszło krok dalej. Podałem dane do FV i od razu przekierowało mnie do PayU (a może mam ochotę inaczej zapłacić). Podaję nr karty, itp. Błąd autoryzacji. Kasa na karcie jest. Mówię trudno zrobię zwykły przelew, albo online - ale się nie da. Klikam zainstaluj, strona się zapętla wchodzi do podglądu apki, znów zainstaluj znów pętla.

    Ogarnijcie się!

    PS. Spróbujcie zadzwonić na nr infolinii podany w ramce pdo przyciskiem zainstaluj. Wy w ogóle weryfikujecie kto Wam rozwiązania do sklepu dostarcza za które mamy płacić? I to już nie 30 zł rocznie a 90 bo o tyle wzrosła cena od czasu kiedy zgłosiłem błąd


    WHOAAA.

    Udało mi się (na innym laptopie po zainstalowaniu opery, miałem nie 2 a 5 sekund zanim strona się wykrzaczy i zdażyłem w tym czasie kliknąć zainstaluj. Poszło w PayU - zapłaciłem przez BLIK.


    Po aktywowaniu porównywarki nic się nie wyświetla. Wpisałem wszystki dane jakie się dało w ustawieniach apki. Ale klikane w jedną z ikon do wyboru nic nie daje, nic się nie podświetla.

    Help!
     
    Ostatnia modyfikacja: 14 Czerwiec 2018
  13. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Dzwoniłem przed chwilą do tej firmy, na swojej stronie podali inny działający nr. Nic nie wiedzą, coś tam robili, słabo.

    Home.pl - tik tak, czas leci. Proszę o rozwiązanie problemu niedziałającej aplikacji.
     
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @vonmlody otworzyłem ponownie zgłoszenie o numerze: ECOM-204 (poprzedni numer zgłoszenia: FEEDBACK-1346). Poprosiłem specjalistów z działu ecommerce, aby zajęli się Twoją sprawą priorytetowo.
     
  15. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @vonmlody pragnę wyjaśnić, iż cena aplikacji nie została zwiększona tylko opłata instalacyjna w kwocie 49 zł netto została doliczona do kosztu subskrypcji ,która wynosiła 39 zł netto.
    Co do samej aplikacji to nasz dział to dokładnie analizuje, dlatego proszę o cierpliwość. Przekażemy informacje dla Ciebie w formie email i na forum.
     
  16. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Czy coś już wiadomo w sprawie?

    Jutro mija tydzień - a zamiast lepiej jest gorzej.
    Aplikacja nie widnieje już nawet w zakładce moje aplikacje, oczywiście faktura opłacona i dostarczona bezbłędnie :p
     

    Załączone pliki:

  17. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @vonmlody proszę jeszcze o cierpliwość aplikacja jest jeszcze instalowana dla Twojego sklepu. Poinformujemy Ciebie jak tylko aplikacja zostanie zainstalowana i będzie poprawnie działać.
     
  18. vonmlody

    vonmlody Stały bywalec

    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    2
    Uwaga: hit roku. Dwa dni temu dostałem maila od Was że aplikacja już zainstalowana. Wchodzę zaciekawiony jak będzie to wszystko działało - a tu? Goła instalacja porównywarki czyli to co samemu udało mi się zrobić ścigając się w 3 sekundowym wyścigu z wykrzaczającą się aplikacją.

    NADAL NIC NIE MOŻNA EDYTOWAĆ, MOGĘ DODAĆ TYLKO NAZWY PRZYCISKÓW.

    POROWNYWARKA WOGOLE NIE WYŚWIETLA SIĘ W SKLEPIE

    Próbowałem na kilku komputerach, na chrome, firefoxie, operze, edge oraz ie

    nic nie działa. co z Wami?

    PS, dziś przyszła papierowa faktura za porównywarkę ;) dobry żart!
     
  19. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @LukaszC @PrzemekK możecie rzucić okiem?

    @vanmlody pamiętaj, że pod numerem telefonu infolinii BOK po wybraniu produktu sklepu internetowego, możesz uzyskać bezpośrednie połączenie z zespołem e-commerce do czego namawiam, to bardzo szybka droga do wyjaśnienia tematu od ręki.

    Nie znam wątku, przywołuję osoby z zespołu aby zajęły się tematem.
     
  20. LukaszC

    LukaszC eCommerce Team home.pl

    Wiadomości:
    973
    Docenione treści:
    108
    @vonmlody przesłałem do Ciebie wiadomość na PW.
     

Poleć forum znajomym