Mam problem z certyfikatem ssl - komunikat, że certyfikat ma nieważnego wystawcę. Sam certyfikat jest jeszcze ważny do marca 2017. Global Sign Root - jest ok Alpha SSL - ten certyfikat został unieważniony W załączeniu zrzut okna Na stronie Globalsign jest natomiast komunikat: https://www.globalsign.com/en/status/#accept Czy home.pl planuje zrobić coś z tym, czy muszę wyłączyć ssl, by móc dalej pracować? A nadmienię, że prowadzę sklep internetowy, który wszelkie dane klientów (w tym przy składaniu zamówień) przesyła szyfrowane. Małgorzata
@MałgorzataK przesłałem zgłoszenie do naszych techników (QA-31768). Proszę o cierpliwość, gdy otrzymam odpowiedź, dam znać tutaj w temacie na forum.
Witam serdecznie, Podpinam się pod temat, mamy ten sam problem. Wklejam link do poradnika GlobalSign jak ten problem wyeliminować ręcznie, automatycznie zniknie za około 4 dni. https://support.globalsign.com/cust...csp-revocation-errors---troubleshooting-guide
@MałgorzataK możesz sprawdzić działanie certa teraz? @Goldlux24 widzę że Twoje zgłoszenie zostało już przekazane do IT, czekamy na weryfikację i rozwiązanie.
Na 2 z 3 komputerów działa. Na 3-cim opornym, pomogła niestety dopiero ręczna podmiana certyfikatu. Zagadnienie cały czas pod obserwacją.
@Goldlux24 dzisiaj o godzinie 14:00 otrzymaliśmy potwierdzenie, że GlobalSign poprawił to po swojej stronie i stare klucze CA już powinny działać poprawnie (nie ma już potrzeby ich aktualizacji). @MałgorzataK przy Twoim zgłoszeniu jest podobnie. Błąd leżał po stronie GlobalSign i wymagane było podmienienie klucza CA (według tej instrukcji: https://support.globalsign.com/cust...csp-revocation-errors---troubleshooting-guide) lub odczekanie, aż GlobalSign przywróci poprzednie wersje kluczy CA. Ustawiam temat jako rozwiązany.