1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Problem z certyfikatem SSL (został unieważniony ?)

Dyskusja w 'Certyfikaty SSL' rozpoczęta przez użytkownika MałgorzataK, 13 Październik 2016.

  1. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Mam problem z certyfikatem ssl - komunikat, że certyfikat ma nieważnego wystawcę. Sam certyfikat jest jeszcze ważny do marca 2017.
    Global Sign Root - jest ok
    Alpha SSL - ten certyfikat został unieważniony
    W załączeniu zrzut okna
    Na stronie Globalsign jest natomiast komunikat: https://www.globalsign.com/en/status/#accept
    Czy home.pl planuje zrobić coś z tym, czy muszę wyłączyć ssl, by móc dalej pracować? A nadmienię, że prowadzę sklep internetowy, który wszelkie dane klientów (w tym przy składaniu zamówień) przesyła szyfrowane.

    Małgorzata
     

    Załączone pliki:

  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @MałgorzataK przesłałem zgłoszenie do naszych techników (QA-31768). Proszę o cierpliwość, gdy otrzymam odpowiedź, dam znać tutaj w temacie na forum.
     
  3. Goldlux24

    Goldlux24 Bystrzak

    Wiadomości:
    66
    Docenione treści:
    18
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @MałgorzataK możesz sprawdzić działanie certa teraz?

    @Goldlux24 widzę że Twoje zgłoszenie zostało już przekazane do IT, czekamy na weryfikację i rozwiązanie.
     
    Goldlux24 lubi to.
  5. Goldlux24

    Goldlux24 Bystrzak

    Wiadomości:
    66
    Docenione treści:
    18
    Dzięki, pozdrawiam :)
     
  6. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Na 2 z 3 komputerów działa. Na 3-cim opornym, pomogła niestety dopiero ręczna podmiana certyfikatu.
    Zagadnienie cały czas pod obserwacją.
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Goldlux24 dzisiaj o godzinie 14:00 otrzymaliśmy potwierdzenie, że GlobalSign poprawił to po swojej stronie i stare klucze CA już powinny działać poprawnie (nie ma już potrzeby ich aktualizacji).

    @MałgorzataK przy Twoim zgłoszeniu jest podobnie. Błąd leżał po stronie GlobalSign i wymagane było podmienienie klucza CA (według tej instrukcji: https://support.globalsign.com/cust...csp-revocation-errors---troubleshooting-guide) lub odczekanie, aż GlobalSign przywróci poprzednie wersje kluczy CA.

    Ustawiam temat jako rozwiązany.
     

Poleć forum znajomym