1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W TRAKCIE Stworzenie i usunięcie reguły wiadomości

Dyskusja w 'Obsługa skrzynki e-mail w Poczcie home.pl' rozpoczęta przez użytkownika Grzegorz_Iława, 17 Listopad 2017.

  1. Grzegorz_Iława

    Grzegorz_Iława Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    Witam
    Chciałbym wytłumaczyć założenie tematu bez dokładnego przeszukania Forum.
    Przebywam obecnie w Australii i w hotelu internet nie jest najlepszej jakości a nawet bardzo słaby.
    Proszę o pomoc.
    Kilka dni temu stworzyłem regułę aby wiadomości od kontrahenta przychodziły do osobnego folderu.
    Stwierdziłem jednak że reguła nie spełnia moich oczekiwań i usunąłem ją.
    Potem usunąłem również niepotrzebny folder.
    W chwili obecnej maile od kontrahenta (w ciągu dzisiejszego dnia 4) nie dochodzą wcale.
    To znaczy dochodzą ale tylko na Iphona , na komputerze ich nie widzę.
    Proszę o pomoc co zrobić ale tak w miarę łopatologicznie.
    Jeśli temat był poruszony proszę o link do tematu .
    Pozdrawiam

    ps. dodatkowa informacja: zaginione maile nie doszły nawet do Thunderbirda :(
     
    Ostatnia modyfikacja: 17 Listopad 2017
  2. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Grzegorz_Iława najlepszym rozwiązaniem będziesz jeśli zadzwonisz do naszego Biura Obsługi Klienta (numer +48 504 502 500), gdzie po autoryzacji konsultant będzie mógł sprawdzić Twoją skrzynkę. Tematu na forum oczywiście nie zamykam, może jakiś inny użytkownik będzie w stanie Ci pomóc.
     
  3. Grzegorz_Iława

    Grzegorz_Iława Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    w chwili obecnej minuta połączenia to 8 PLN,trochę sporo ... muszę poczekać do powrotu :(
    poczekam ale może ktoś znajdzie rozwiązanie.
    Mam tylko nadzieję że w telefonie nic się nie stanie i tam chociaż będę odczytywał maile
    Pozdrawiam
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    A nie masz przypadkiem na iPhonie konfiguracji po POP3 a nie IMAP lub zaznaczonej dodatkowej reguły: np. kasuj z serwera po pobraniu?
     
  5. Grzegorz_Iława

    Grzegorz_Iława Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    Witam
    Dodatkowe wyjaśnienia:
    Iphone pracuje z tym kontem email od czerwca. Jest ustawiony IMAP. I wszystko działa należycie.
    Ale to nie Iphone jest problemem. W telefonie wszystko działa, chociaż maile przyszły do skrzynki która na komputerze już jest niewidoczna !! Nie zmieniałem żadnych ustawień w telefonie.
    Wygląda to tak jakby folder oraz reguła działały w tle mimo że zostały usunięte.
    Pozdrawiam

    ps. dodatkowo w telefonie są obecne również 2 inne foldery które zostały wcześniej usunięte.
     
  6. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Na tym Iphonie wiadomości trafiły do folderu, jaki ustawiłeś w regule?

    Może szybciej będzie, jak prześlesz zgłoszenie przez Panel Administracyjny? Wskaż przykładowa wiadomość (nadawca, odbiorca, data)
     
  7. Grzegorz_Iława

    Grzegorz_Iława Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    Tak, do tego który wskazałem
    Na jaki adres wysłać to zgłoszenie ?
    Pozdrawiam
     
  8. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Najlepiej bezpośrednio przez Panel Administracyjny -> Centrum Pomocy -> Wiadomości i komunikaty.
     
    Grzegorz_Iława lubi to.
  9. Grzegorz_Iława

    Grzegorz_Iława Początkujący

    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    wysłałem zgłoszenie, odezwał się ktoś z pomocy przesłałem dodatkowe informacje, czekam dalej
    Pozdrawiam.
     
    Mariusz lubi to.

Poleć forum znajomym