1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Wartość zamówienia pobranego z Allegro zaniżona o koszt wysyłki

Dyskusja w 'Panel sklepu' rozpoczęta przez użytkownika Sklep Click Shop, 2 Listopad 2016.

  1. Sklep Click Shop

    Sklep Click Shop Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    2
    Witam,
    Od drugiej połowy października borykam się z następującym problemem:

    Wartość ZAIMPORTOWANEGO Z ALLEGRO ZAMÓWIENIA jest zaniżona o koszt wysyłki. Do 18 października import zamówień z Allegro przebiegał bezbłędnie. Od tej daty pojawiły się u mnie listy przewozowe wygenerowanie w Click Shop'ie z zaniżoną o KOSZT DOSTAWY kwotą pobrania.
    Zjawisko, na przykładzie płatności elektronicznej, udokumentowałem w załączniku.

    Pomoc z info@home.pl, po zadaniu kilku pytań nie na temat, nabrała wody w usta:(
    Czy ktoś z użytkowników zauważył u siebie podobny problem?

    Pozdrawiam - Robert;)
     

    Załączone pliki:

  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Tego typu problemy techniczne, sugerujemy niezwłocznie kierować do Biura Obsługi Klienta, możesz w tym celu skorzystać z formularza kontaktowego. Jeśli problem wymaga analizy, zajmują się tym opeikunowie produktu i odpowiedź może nie przyjść od razu. Wystawiłem już zgłoszenie na sprawdzenie wątku FEEDBACK-936 postaram się ponaglić temat. Widzę że korespondowałeś z Przemkiem i to dobra droga.
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Z informacji które uzyskałem zgłoszeni wypadło akurat na "długi weekend" (nazwijmy to tak) i potem było zmodyfikowane, jeśli będziesz miał jeszcze jedno takie zgłoszenie, od razu odpowiedz na maila, możesz w temacie już powołać się na Przemek KIKA i daj znać też na forum, pogonimy temat. Tylko nic nie modyfikuj. Tematu nie zamykam, sprawdzamy co możemy na tym etapie jeszcze zrobić. Nie będę ukrywał że niewykluczone że to allegro błędnie przekazało parametr, sklep jedynie pobiera informacje.
     
  4. Sklep Click Shop

    Sklep Click Shop Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    2
    Z BOK korespondowałem w tej sprawie 6 razy.
    Dwukrotnie we wtorek 25.10, dwukrotnie w środę 26.10, raz w czwartek 27.10 i raz w piątek 28.10. Mówienie o długim weekendzie jest lekkim nadużyciem, ale nie o tym chciałem pisać na forum.
    Ponieważ ostatnie 2 maile trafiły w jakąś czarną dziurę, tutaj postanowiłem dowiedzieć się czy jestem odosobnionym przypadkiem, czy też mamy jakiś szerszy problem.

    Czy wspomniany przez Ciebie "parametr z Allegro" jest inny dla listy zamówień i inny dla podglądu zamówienia?
    Znalazłem sposób na skorygowanie wartości zamówień na liście - trzeba na chwilę wejść w EDYCJĘ zamówienia i wyjść.
    Tak radzę sobie z nowymi zamówieniami z Allegro, ale przyznasz, że z całą pewnością nie jest to normalna funkcjonalność integracji.
     
  5. Sklep Click Shop

    Sklep Click Shop Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    2
    Z ostatniej chwili - nowość:
    WARTOŚĆ zamówienia pobranego z Allegro jest tradycyjnie już wykastrowana z KOSZTU DOSTAWY.
    Nowością jest to, że w PODGLĄDZIE ZAMÓWIENIA koszt dostawy wynosi zero zł.
    Uczony doświadczeniem wchodzę w EDYCJĘ ZAMÓWIENIA i bez dokonywania jakichkolwiek zmian, wychodzę za pomocą przycisku ZAPISZ I WRÓĆ DO LISTY.
    Wszystko zilustrowałem w załączniku (chronologia działań od góry do dołu).
     

    Załączone pliki:

  6. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Przekazałem co napisałeś. czekam na info zwrotne.
     
  7. Sklep Click Shop

    Sklep Click Shop Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    2
    Ciekawe jak Twój kanał zadziała.
    Wczoraj, równolegle z umieszczeniem na forum, zgłosiłem tą nowość oficjalną drogą - mailem z panelu adm.
    Przed kilkoma minutami, w odpowiedzi, otrzymałem informację, że załącznik (plik nowe kwiatki.jpg) jest uszkodzony...
     
  8. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Sklep Click Shop sprawdziłem status zgłoszenia (FEEDBACK-936). Czekamy nadal na odpowiedź naszego specjalisty od sklepów internetowych. Proszę o cierpliwość.
     
  9. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Sklep Click Shop w ramach wysłanego zapytania (FEEDBACK-936) otrzymałem informacje, że planowane jest wprowadzenie aktualizacji, która to naprawi. Otrzymam jeszcze informacje potwierdzające czy zostanie to wdrożone razem z aktualizacją do wersji 1.8.2 (czyli wraz z najbliższą aktualizacją) czy z późniejszą aktualizacją. Dam jeszcze znać tu na forum, bo czekam na potwierdzenie.
     
  10. Sklep Click Shop

    Sklep Click Shop Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    2
    Nareszcie jakaś informacja, dzięki.
    Uprzedźcie wszystkich użytkowników - nie wierzę, że nikt poza mną nie importuje zamówień z Allegro, i jestem pewien, że nie każdy weryfikuje kwoty.
    Jest więcej niż prawdopodobne, że klienci wygenerowali wiele takich listów przewozowych bez uwzględnienia w kwocie pobrania należności za transport - masakra o_O
     
  11. Beata

    Beata Praktyk

    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    3
    Witam
    Mam dokładnie taki sam problem jak ty. Więc nie jest to odosobniony przypadek. U mnie jest tak za każdym razem, gdy przesyłka jest za pobraniem. Radze sobie tak samo, klikam w edycję zamówienia gdzie widoczna jest opłata za pobranie i daje zapisz. Po zapisaniu koszty przesyłki są już doliczone do kwoty zamówienia. Mam trzy rodzaje pobrania: pocztą polską, kurierem i In-postem. Nie ważne którą z tych opcji wybierze klient, koszty przesyłki nie doliczają się automatycznie do kwoty zamówienia.
     
  12. Sklep Click Shop

    Sklep Click Shop Początkujący

    Wiadomości:
    8
    Docenione treści:
    2
    Sorry, ale muszę odgrzać ten kotlet.

    9 listopada 2016 r. Mariusz z BOK pisze:
    "... w ramach wysłanego zapytania (FEEDBACK-936) otrzymałem informacje, że planowane jest wprowadzenie aktualizacji, która to naprawi. Otrzymam jeszcze informacje potwierdzające czy zostanie to wdrożone razem z aktualizacją do wersji 1.8.2 (czyli wraz z najbliższą aktualizacją) czy z późniejszą aktualizacją. Dam jeszcze znać tu na forum, bo czekam na potwierdzenie"

    Dziś mamy 13 luty 2017 r. i jak koszty dostawy aukcji zaimportowanych z Allegro nie były doliczane, tak nadal nie są :/
    Zapomnieliście o problemie czy nie potraficie go naprawić?
    Proszę o jakąkolwiek informację.
     
  13. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Nic nie ginie, tematy związane ze sklepem są rozpatrywane po naszej stronie priorytetowo i przekazywane do wszystkich zainteresowanych stron, w tym przede wszystkim autorów aplikacji. Poza samym sklepem kluczowym elementem jest też samo API a dalej wymiana informacji pomiędzy aplikacją (np. CMS SKLEPU) a samym systemem operatora zewnętrznego, w tym przypadku Allegro. Ponowiłem pytanie czy mamy jakieś informacje zwrotne, tj. czy autorzy mają już w tym zakresie jakiś plan działania a może i gotowe rozwiązanie. Dodam tylko że dosyć kluczowym elementem zmian w sklepie było wprowadzenie app stora czyli sklepu z aplikacjami, co uczyniliśmy i teraz sukcesywnie dodajemy nowe aplikacje do niego, w tym wszelkiego rodzaju integracje, które od tej pory będą aktualizowane całkowicie niezależnie od sklepu. To daje nam (ale też i innym firmom) możliwość udostępnienia danej funkcji najszybciej jak się da... o ile zostanie ona oczywiście przygotowana i udostępniona nam,
     
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @Sklep Click Shop niedogodność wskazana w tym zgłoszeniu została najprawdopodobniej rozwiązana po stronie API Allegro. Ewidentnie po API były błędnie przesyłane informacje, obecnie nie replikujemy tego błędu. Proszę o sprawdzenie czy opisywana w tym temacie sytuacja nadal występuje w sklepach Click Shop.
     

Poleć forum znajomym