1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Integracja z eCard

Dyskusja w 'Dodatki oraz integracje' rozpoczęta przez użytkownika MałgorzataK, 1 Styczeń 2017.

  1. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Witam
    Miałam w sklepie skonfigurowane i działające e-płatności w firmie eCard. Chcąc uprościć sobie życie, postanowiłam zdeaktywować czasowo tą opcję płatności.
    Jak mogę ją ponownie aktywować? A dokładniej skąd wziąć numer ID sklepu w eCard?
    Ktoś już to "przerabiał"?
     
  2. Goldlux24

    Goldlux24 Bystrzak

    Wiadomości:
    66
    Docenione treści:
    18
    ID sklepu nie powinno się zmienić, nawet przy tymczasowej dezaktywacji?
     
  3. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Jeśli rejestrowałaś konto ecard przez sklep, aktywowałaś i wyłączyłaś, to ponowne włączenie płatności spowoduje przywrócenie ustawień - są one zapamiętane w sklepie. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy byś rejestrowała konto ecard w sklepie jednym, a chciała przenieść obsługę ecard do drugiego - wtedy zgłaszasz to nam.

    Natomiast to co polecam sprawdzić w pierwszej kolejności, to czy w Konfiguracja --> Sprzedaż --> Dostawy, Ecard jest w ogóle przypisany do jakiejś formy dostawy.

    Tworzysz formę płatności i aktywujesz ją, następnie tworzysz formę dostawy, aktywujesz ją i konfigurujesz dla jakich form płatności ma być dostępna.
     
  4. MałgorzataK

    MałgorzataK Bystrzak

    Wiadomości:
    62
    Docenione treści:
    5
    Dzięki, wygląda na to, że wszystko wróciło do normy. Wcześniej chcąc opłacić zamówienie przez e-przelew miałam komunikat "Usługa eCard jest niedostępna" i nie było przycisku do płatności. Teraz wszystko wygląda normalnie i wygląda, że działa.
    eCard też mi potwierdził, że id mam prawidłowe i wg nich powinno być ok.
     
  5. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Ustawiam w takim razie temat jako rozwiązany. Dziękuję za informacje o statusie Twojej sprawy.
     

Poleć forum znajomym