Witam Miałam w sklepie skonfigurowane i działające e-płatności w firmie eCard. Chcąc uprościć sobie życie, postanowiłam zdeaktywować czasowo tą opcję płatności. Jak mogę ją ponownie aktywować? A dokładniej skąd wziąć numer ID sklepu w eCard? Ktoś już to "przerabiał"?
Jeśli rejestrowałaś konto ecard przez sklep, aktywowałaś i wyłączyłaś, to ponowne włączenie płatności spowoduje przywrócenie ustawień - są one zapamiętane w sklepie. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy byś rejestrowała konto ecard w sklepie jednym, a chciała przenieść obsługę ecard do drugiego - wtedy zgłaszasz to nam. Natomiast to co polecam sprawdzić w pierwszej kolejności, to czy w Konfiguracja --> Sprzedaż --> Dostawy, Ecard jest w ogóle przypisany do jakiejś formy dostawy. Tworzysz formę płatności i aktywujesz ją, następnie tworzysz formę dostawy, aktywujesz ją i konfigurujesz dla jakich form płatności ma być dostępna.
Dzięki, wygląda na to, że wszystko wróciło do normy. Wcześniej chcąc opłacić zamówienie przez e-przelew miałam komunikat "Usługa eCard jest niedostępna" i nie było przycisku do płatności. Teraz wszystko wygląda normalnie i wygląda, że działa. eCard też mi potwierdził, że id mam prawidłowe i wg nich powinno być ok.