1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Java i click studio

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika ryra91, 7 Styczeń 2017.

  1. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    Witam,

    mam problem z instalacją Click Studio. Jestem świeżo po formacie i próbuję od nowa zainstalować program. Mam zainstalowaną najnowszą javę, przejrzałem ustawiania zgodnie z instrukcjami jakie znalazłem w bazie pomocy home, ale niestety dalej przy próbie włączenia instalatora Click Studio wyrzuca mi komunikat: "Aplikacja Click Studio wymaga oprogramowania Java w wersji minimum 1.6. Czy chcesz je teraz pobrac?" Mimo tego, że mam to zainstalowane, pobierałem i nadal występuje ten sam problem. Jeśli wcisnę by nie pobierał instalator automatycznie się wyłącza.

    Jakieś porady?

    Z góry dziękuje.
    Pozdrawiam,
    Rafał
     
  2. casar

    casar Profesjonalista

    Wiadomości:
    507
    Docenione treści:
    135
    Próbowałeś instalować na uprawnieniach administratora?
     
  3. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    Tak. Niestety to nie pomaga.
     
  4. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Jaki system operacyjny? Jaka wersja? Wcześniej działało?

    Zgłaszam i pytam: FEEDBACK-1013
     
  5. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    Win 7 64 bit home premium, wcześniej działało ale miałem chyba 32bit.

    Swoją drogą co daje mi ten feedback? Gdzieś można sprawdzić co się dzieje w związku ze sprawą?
     
  6. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    Znalazłem rozwiązanie.

    Chodziło o przeglądarkę. Ogólnie używam chroma, a w wersji 64 bitowej java nie obsługuje tej przeglądarki. Jeśli ktoś ma 64 bity to musi zainstalować np. Firefoxa.

    Dobrze by było gdyby taka informacja była dodana do poradnika o Click Studio w bazie pomocy home, by w przyszłości wyeliminować takie pytania :)

    Pozdrawiam.
     
    Mariusz lubi to.
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Numer zgłoszenia możesz podać m.in. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Konsultant będzie miał ułatwione zadanie, aby odnaleźć sprawę i sprawdzić jego status. Z drugiej strony przyznaje, że numerki te są potrzebne dla moderatorów forum, aby mogli pomóc przy temacie, przy którym nie są na bieżąco od jego powstania.

    Do artykułów nt. Click Studio dodamy odpowiednie informacje, dziękuję za trafną sugestię.
     
  8. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    @ryra91 - tetując rozwiązanie na 64 bitowym systemie i Chrome, nie zaobserwowałem problemu z instalacją. Więc ja bym jednak nadal się skłaniał ku problemowi po stronie systemu u Ciebie. Nie mniej temat poszedł dalej do opiekunów produktu. Poobserwujemy to po prostu.
     
  9. ryra91

    ryra91 Użytkownik

    Wiadomości:
    59
    Docenione treści:
    3
    Próbowałem na dwóch różnych instalacjach 64 bitowych. Nie wiem w takim razie skąd ten problem, ale wyżej opisane działania pomogły ;-)
     

Poleć forum znajomym