Po aktualizacji i super zmianie dużej ilości producentów możemy kliknąć w rozwijaną listę ....więcej i niestety przy zmianie banera czyli slidera ta lista znika. https://www.etuinatelefony.pl/Goospery_Mercury można sprawdzić u mnie
Po pierwsze nie działa wybór producenta na urządzeniach mobilnych !!! Po 2 jak jest ustawiony slider z reklamami to po każdej zmianie slajdu a rozwinietej liscie producentów ona poprosru sama sie zwija. Mówie tu o OPCJE PRZEGLĄDANIA czyli tam gdzie są wszystkie filtry i u mnie producent się zwija https://www.etuinatelefony.pl/etui_na_telefon KONIECZNIE NAPRAWCIE DZIAŁANIE NA URZADZENIACH MOBILNYCH ALE W RWD A NIE WERSJE MOBILNĄ tak samo patrzymy na OPCJE PRZEGLĄDANIA.(otworz na telefonie https://www.etuinatelefony.pl/etui_na_telefon i nie ma tu żadnego producennta a na PC jest dużo) te rzeczy są u mnie na stronie TAKŻE DO SPRAWDZENIA NA https://www.etuinatelefony.pl
Po pierwsze nie działa wybór producenta na urządzeniach mobilnych !!! Po 2 jak jest ustawiony slider z reklamami to po każdej zmianie slajdu a rozwinietej liscie producentów ona poprosru sama sie zwija. Mówie tu o OPCJE PRZEGLĄDANIA czyli tam gdzie są wszystkie filtry i u mnie producent się zwijahttps://www.etuinatelefony.pl/etui_na_telefon KONIECZNIE NAPRAWCIE DZIAŁANIE NA URZADZENIACH MOBILNYCH ALE W RWD A NIE WERSJE MOBILNĄ tak samo patrzymy na OPCJE PRZEGLĄDANIA.(otworz na telefonie https://www.etuinatelefony.pl/etui_na_telefon i nie ma tu żadnego producennta a na PC jest dużo) te rzeczy są u mnie na stronie TAKŻE DO SPRAWDZENIA NA https://www.etuinatelefony.pl
Przed chwilą konsultowałem temat odnośnie Twojego sklepu i sytuacja wygląda tak, że aktualizacja sklepu została wykonana poprawnie (tak jak przy wszystkich innych naszych klientach), ale zawartość aktualizacji "gryzie się" z Twoimi własnymi modyfikacjami i modułami. Nasz dział rozwoju (oraz w żadnej innej firmie) podczas planowania aktualizacji nie odpowiada / nie weryfikuje jak wprowadzane aktualizacje wpłyną przy korzystaniu z własnych niestandardowych modyfikacji (ilu użytkowników, tyle może być wariantów prywatnych modyfikacji). Użytkownicy korzystający z własnych modyfikacji, powinni samodzielnie dostosować swoją stronę, aby wprowadzane wcześniej modyfikacje były kompatybilne ze zmianami we wprowadzanej aktualizacji. Jako alternatywę mogę zasugerować przesłanie wiadomości e-mail do Biura Obsługi Klienta, np. za pomocą formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy i opisanie sprawy, aby specjalista ds. Click Shop mógł sprawdzic czy jednak będzie w stanie w jakiś sposób pomóc.
Oczywiście zawsze ta sama odpowiedź czy w tym kraju mamy rzetelną firmę hostingową dlatego opuściłem nazwa i przyszedłem do was ale widze ze tu to samo sie dzieje. JEST BŁĄD PO AKTUALIZACJI KTÓRY NAPRAWCIE A NIE ZWALACIE NA KLIENTA dla argumentacji chce nadmienić że mam nową usługę czyli drugi sklep w który dzieje się to samo a jeszcze nie zdąrzłem NIC ZMIENIĆ oprócz dodania produktów CZEKAM NA PILNĄ ODPOWIEDZ W RAZIE NIE ROZWIĄZANIA BŁEDU BĘDĘ UBIEGAŁ SIE O REKOMPENSATĘ I ZWROT ZA ZAKUPIONE USŁUGI W OSTATNIM CZASIE
Problem ze te wasze nowe menu nie współgra ze slider i dlatego tak się dzieje bo widzę ze inne sklepy które używają slidera maja to samo a ci co nie używają to nie maja problemu. Domniemam że slider jest integralną częścią sklepu a nie wprowadzoną zmianą przeze mnie
@EtuiNaTelefonyPL jeśli masz wątpliwości odnośnie aktualizacji, sugeruję wszelkie takie zgłoszenia przesyłać do Biura Obsługi Klienta, np. za pomocą formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy - jest to najszybsza forma eskalacji takich zgłoszeń. Forum.home.pl służy do dyskusji oraz wymiany informacji pomiędzy użytkownikami. Moderatorzy forum.home.pl w przypadku podobnych do twojej sytuacji, spełniają role tylko pośredników, co może spowodować wydłużenie czasu oczekiwania na odpowiedź. Dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie, gdy będziesz wysyłać takie zgłoszenia przez formularz kontaktowy. Ze swojej strony ponowiłem zapytanie (QA-35635) do specjalisty ds. Click Shop, aby ponownie sprawdził Twój sklep przez pryzmat zgłaszanych przez Ciebie niedogodności. Dodatkowo sugeruję, aby Twoje zgłoszenie odnosnie funkcjonowania sklepu po aktualizacji zostało również przesłane przez formularz kontaktowy.
Po konsultacjach, otrzymałem potwierdzenie, że po przeprowadzonej aktualizacji do wersji 1.8.4 zgłaszane przez Ciebie błędy powinny zostać rozwiązane. Aktualizacja do wersji 1.8.4 już się rozpoczęła i jest sukcesywnie wgrywana na serwery naszych klientów. Więcej informacji o aktualizacji pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aktualizacja-click-shop-do-wersji-1-8-4/ Proszę o cierpliwość i sprawdzenie swojego sklepu po tym jak zostanie zakończona aktualizacja Twojego sklepu do wersji 1.8.4.