1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Błąd po Aktualizacji

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika EtuiNaTelefonyPL, 4 Styczeń 2017.

  1. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Po aktualizacji i super zmianie dużej ilości producentów możemy kliknąć w rozwijaną listę ....więcej i niestety przy zmianie banera czyli slidera ta lista znika.
    https://www.etuinatelefony.pl/Goospery_Mercury można sprawdzić u mnie
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Proszę doprecyzuj co dokładnie masz na myśli.
     
  3. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Po pierwsze nie działa wybór producenta na urządzeniach mobilnych !!!

    Po 2 jak jest ustawiony slider z reklamami to po każdej zmianie slajdu a rozwinietej liscie producentów ona poprosru sama sie zwija. Mówie tu o OPCJE PRZEGLĄDANIA czyli tam gdzie są wszystkie filtry i u mnie producent się zwija https://www.etuinatelefony.pl/etui_na_telefon

    KONIECZNIE NAPRAWCIE DZIAŁANIE NA URZADZENIACH MOBILNYCH ALE W RWD A NIE WERSJE MOBILNĄ tak samo patrzymy na OPCJE PRZEGLĄDANIA.(otworz na telefonie https://www.etuinatelefony.pl/etui_na_telefon i nie ma tu żadnego producennta a na PC jest dużo)

    te rzeczy są u mnie na stronie TAKŻE DO SPRAWDZENIA NA https://www.etuinatelefony.pl
     
    Ostatnia modyfikacja: 9 Styczeń 2017
  4. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Czy już wiadomo o co chodzi bo chce zmienić wygląd strony póki nie zrobicie poprawek
     
  5. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Po pierwsze nie działa wybór producenta na urządzeniach mobilnych !!!

    Po 2 jak jest ustawiony slider z reklamami to po każdej zmianie slajdu a rozwinietej liscie producentów ona poprosru sama sie zwija. Mówie tu o OPCJE PRZEGLĄDANIA czyli tam gdzie są wszystkie filtry i u mnie producent się zwijahttps://www.etuinatelefony.pl/etui_na_telefon

    KONIECZNIE NAPRAWCIE DZIAŁANIE NA URZADZENIACH MOBILNYCH ALE W RWD A NIE WERSJE MOBILNĄ tak samo patrzymy na OPCJE PRZEGLĄDANIA.(otworz na telefonie https://www.etuinatelefony.pl/etui_na_telefon i nie ma tu żadnego producennta a na PC jest dużo)

    te rzeczy są u mnie na stronie TAKŻE DO SPRAWDZENIA NA https://www.etuinatelefony.pl
     
  6. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Przed chwilą konsultowałem temat odnośnie Twojego sklepu i sytuacja wygląda tak, że aktualizacja sklepu została wykonana poprawnie (tak jak przy wszystkich innych naszych klientach), ale zawartość aktualizacji "gryzie się" z Twoimi własnymi modyfikacjami i modułami. Nasz dział rozwoju (oraz w żadnej innej firmie) podczas planowania aktualizacji nie odpowiada / nie weryfikuje jak wprowadzane aktualizacje wpłyną przy korzystaniu z własnych niestandardowych modyfikacji (ilu użytkowników, tyle może być wariantów prywatnych modyfikacji). Użytkownicy korzystający z własnych modyfikacji, powinni samodzielnie dostosować swoją stronę, aby wprowadzane wcześniej modyfikacje były kompatybilne ze zmianami we wprowadzanej aktualizacji.

    Jako alternatywę mogę zasugerować przesłanie wiadomości e-mail do Biura Obsługi Klienta, np. za pomocą formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy i opisanie sprawy, aby specjalista ds. Click Shop mógł sprawdzic czy jednak będzie w stanie w jakiś sposób pomóc.
     
  7. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Oczywiście zawsze ta sama odpowiedź czy w tym kraju mamy rzetelną firmę hostingową dlatego opuściłem nazwa i przyszedłem do was ale widze ze tu to samo sie dzieje.

    JEST BŁĄD PO AKTUALIZACJI KTÓRY NAPRAWCIE A NIE ZWALACIE NA KLIENTA

    dla argumentacji chce nadmienić że mam nową usługę czyli drugi sklep w który dzieje się to samo a jeszcze nie zdąrzłem NIC ZMIENIĆ oprócz dodania produktów

    CZEKAM NA PILNĄ ODPOWIEDZ W RAZIE NIE ROZWIĄZANIA BŁEDU BĘDĘ UBIEGAŁ SIE O REKOMPENSATĘ I ZWROT ZA ZAKUPIONE USŁUGI W OSTATNIM CZASIE
     
  8. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    adres sklepu podam https://goospery-mercury.pl
     
  9. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Problem ze te wasze nowe menu nie współgra ze slider i dlatego tak się dzieje bo widzę ze inne sklepy które używają slidera maja to samo a ci co nie używają to nie maja problemu.
    Domniemam że slider jest integralną częścią sklepu a nie wprowadzoną zmianą przeze mnie
     
  10. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @EtuiNaTelefonyPL jeśli masz wątpliwości odnośnie aktualizacji, sugeruję wszelkie takie zgłoszenia przesyłać do Biura Obsługi Klienta, np. za pomocą formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy - jest to najszybsza forma eskalacji takich zgłoszeń.

    Forum.home.pl służy do dyskusji oraz wymiany informacji pomiędzy użytkownikami. Moderatorzy forum.home.pl w przypadku podobnych do twojej sytuacji, spełniają role tylko pośredników, co może spowodować wydłużenie czasu oczekiwania na odpowiedź. Dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie, gdy będziesz wysyłać takie zgłoszenia przez formularz kontaktowy.

    Ze swojej strony ponowiłem zapytanie (QA-35635) do specjalisty ds. Click Shop, aby ponownie sprawdził Twój sklep przez pryzmat zgłaszanych przez Ciebie niedogodności. Dodatkowo sugeruję, aby Twoje zgłoszenie odnosnie funkcjonowania sklepu po aktualizacji zostało również przesłane przez formularz kontaktowy.
     
  11. EtuiNaTelefonyPL

    EtuiNaTelefonyPL Bywalec

    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    CHCĘ DODAĆ ZE NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH TYPU TABLET CZY TELEFON WOGOLE TO MENU SIE NIE ROZWIJA
     
  12. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Po konsultacjach, otrzymałem potwierdzenie, że po przeprowadzonej aktualizacji do wersji 1.8.4 zgłaszane przez Ciebie błędy powinny zostać rozwiązane. Aktualizacja do wersji 1.8.4 już się rozpoczęła i jest sukcesywnie wgrywana na serwery naszych klientów. Więcej informacji o aktualizacji pod tym adresem: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/aktualizacja-click-shop-do-wersji-1-8-4/

    Proszę o cierpliwość i sprawdzenie swojego sklepu po tym jak zostanie zakończona aktualizacja Twojego sklepu do wersji 1.8.4.
     
  13. PiotrekZ

    PiotrekZ eCommerce Team Moderator forum

    Wiadomości:
    149
    Docenione treści:
    8
    Porządkujemy forum, @EtuiNaTelefonyPL prosimy o informację czy aktualizacja rozwiązała problem?
     
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Ustawiam temat na forum jako rozwiązany. Brak informacji o kolejnych niedogodności.
     

Poleć forum znajomym