1. Forum używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

ROZWIĄZANE Nowe aplikacje w Click Shop (błedy przy wtyczce facebook)

Dyskusja w 'Sklep internetowy eSklep' rozpoczęta przez użytkownika domowykosmetyk, 28 Styczeń 2017.

  1. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Home uruchomiło sklep na facebook jako aplikacja. Niestety nie działa. Dwa razy zgłaszałam i nadal nic.
    Czy ktoś skonfigurował go u siebie?
     
  2. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Ups. Zgłaszam i testuję. Jest późna godzina więc odezwę się do Ciebie jutro, maksymalnie w poniedziałek. Nie widzę zgłoszeń w tym temacie więc albo sytuacja jednostkowa albo jeszcze aktualizacja się propaguje na serwerach.

    FEEDBACK-1043
     
  3. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    W moim sklepie kiedy próbuje konfigurować dostaje komunikat "pakiet twojego sklepu nie obsługuje sklepu na Facebooku. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta by zmienić pakiet na wyższy." Tak wiec zadzwoniłam i zapytałam się czy jest wyższy pakiet niż Click shop premium bo ja taki mam. Zgłaszałam w piątek raz, wczoraj drugi raz i słyszę ze wasz system widzi mój sklep jako zwykły a nie premium choć faktycznie mam wykupiony premium.
     
    Ostatnia modyfikacja: 29 Styczeń 2017
  4. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Zapomniałeś o mnie?
     
  5. Grzesiek

    Grzesiek Centrum Pomocy home.pl

    Wiadomości:
    3 660
    Docenione treści:
    333
    Z informacji które posiadam, błąd po stronie aktualizacji. Czyli czekamy na info zwrotne i rozwiązanie. Proszę o cierpliwość.
     
  6. Goldlux24

    Goldlux24 Bystrzak

    Wiadomości:
    66
    Docenione treści:
    18
    Po kontakcie z BOK home dostałem wiadomość - Skontaktujcie się z Facebookiem. Trochę przykre, biorąc pod uwagę, że aplikacja jest autorstwa home..
     
  7. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    Po mojej stronie otrzymałem potwierdzenie, że wszelkie zgłaszane błędy dotyczące wtyczki Facebooka powinny zostać rozwiązane na końcu zeszłego tygodnia. Czy zgłaszane błędy odnośnie tej wtyczki jeszcze u was występują?

    @Goldlux24 czy mógłbyś mi napisać w prywatnej wiadomości godzinę kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, abym mógł po swojej stronie zając się sprawą tej niepoważnej sugestii przekazanej przez konsultanta? Próbowałem samodzielnie znaleźć ten kontakt, aby przekazać odpowiednie feedback naszemu pracownikowi, ale niestety nie udało mi się znaleźć tej rozmowy/wątku.
     
  8. akruu

    akruu Nowy użytkownik

    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Witam, orientuje się ktoś może co oznaczać ten błąd ?
    "Aplikacja nieskonfigurowana: Ta aplikacja jest jeszcze w trybie deweloperskim i nie masz do niej dostępu. Zaloguj się na koncie zarejestrowanego użytkownika testowego lub poproś administratora aplikacji o uprawnienia."
     
  9. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Napisałam do home e-mail i kilka dni temu otrzymałam taką informację :

    > "Aplikacja nieskonfigurowana: Ta aplikacja jest jeszcze w trybie
    > deweloperskim i nie masz do niej dostępu. Zaloguj się na koncie
    > zarejestrowanego użytkownika testowego lub poproś administratora aplikacji
    > o uprawnienia."

    Zgadza się, bo wspomnianą aplikację w ustawieniach facebooka należy włączyć/ustawić dostępność/widoczność dla wszystkich użytkowników.
     
  10. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    INFORMUJĘ WSZEM I WOBEC, ŻE URUCHOMIŁAM SKLEP NA FACEBOOK.

    W sklepie nadal wyskakuje ten sam komunikat co powyżej.
     
  11. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    @domowykosmetyk czy komunikat błędu nadal u Ciebie występuje? Jesli tak, to przeslij prosze w prywatnej wiadomosci do mnie informacje, w ktorym miejscu moge zobaczyc ten komunikat błędu.

    Z innej beczki mam taką sugestię, ponieważ zakładka facebook ukryła się pod warstwą menu i na moim ekranie nie widać całej zakładki facebook. Przyczyną jest najprawdopodobniej ten kod:
    Kod:
    .menu {
        padding: 5px 0 0;
        z-index: 10;
        position: relative;
    }
    Jeśli usuniemy wartość "z-index: 10;" (cała trzecia linijka) to zakładka facebook zaczyna sie dobrze u mnie wyświetlać na ekranie. Sugeruję sprawdzić czy wartość z-index jest w tym miejscu potrzebna.

    Ewentualnie można zmienić wartość z-index na odpowiednią wartość (powinna być mniejsza niż 5, ponieważ warstwa odpowiedzialna za zakładkę facebook ma z-index równe 5). Ewentualnie można zwiększyć wartość z-index przy zakładce facebook, wtedy wartość powinna być większa niż 10, przykład kodu poniżej:

    Kod:
    @media (min-width: 800px)
    #facebook {
        z-index: 11;
    }
     
    domowykosmetyk lubi to.
  12. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    OD kilku godizn jest ok.
    Ale wczoraj, jak konfigurowałam sklep robiłąm to wg instrukcji z POMOC HOME i mimo skonfigurowania sklepu komunikat na stronie sklepu (home był).
    Teraz spróbowałam i już przeszło wszystko dobrze. Mak komunikat w sklepie że sklep na facebook jest założony.
    Być może porgramiście coś jeszcze poprawili albo ....sama nie wiem co.

    Ok, sprawdzę i usunę ak sugierujesz. Tak zakłądka ukryła się i wygląda to ble...
    Dam znać jak zrobię
    Dziękuję
     
  13. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3
    Ok, zrobiłam. To znaczy usunęłam
    z-index: 10;
    i jest ok.
    A swoją drogą chyba sklep który wczoraj skonfigurował wg isntrukcji z pomoc home to nie konfiguracja dodanej aplikacji.
    Jak dziś weszłam w aplikację i skonfigurowałam to założyłam kolejny sklep.
     
  14. Mariusz

    Mariusz pomoc.home.pl Moderator forum

    Wiadomości:
    3 087
    Docenione treści:
    302
    W sprawie dalszych problemów z wtyczką sklepu na Facebooku, proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, np. za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://home.pl/formularz-kontaktowy
     
  15. domowykosmetyk

    domowykosmetyk Kandydat

    Wiadomości:
    104
    Docenione treści:
    3

Poleć forum znajomym